Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@21:36:56 GMT

۲ زندانی جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۱۷۵۱

۲ زندانی جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان آزاد شدند

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان روزچهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با کمک ۲۴۰ میلیون ریالی خیران نیکوکار ۲ زندانی جرائم غیرعمد مالی آزاد شدند.

سید عبدالحسین سجادی افزود: کمک خیران موجب بازگشت این ۲ زندانی به آغوش گرم خانواده شان شد.

وی بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدامی ارزشمند و انسانی است که باید این امر خداپسندانه به یک فرهنگ معنوی در جامعه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار با همکاری و مشارکت خود پشتیبان و حامی ستاد دیه هستند که ضرورت دارد شأن و منزلت آنان مورد تکریم و احترام قرار گیرد.
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور زاهدان سیستان و بلوچستان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور زاهدان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور هشدار شماره هشت هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان، افزود: براساس نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از صبح پنج‌شنبه تا شب شنبه (۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت) وزش باد شدید و گردوخاک در شمال استان، نوار شرقی و غرب رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد که ساکنان مناطق تحت تأثیر این سامانه، به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه کرده و از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت، از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6099984

دیگر خبرها

  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر