Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@14:21:39 GMT

قطعه بندی و طعم دار کردن مرغ ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۱۸۱۹

قطعه بندی و طعم دار کردن مرغ ممنوع شد

خبرگزاری تسنیم: اداره کل دامپزشکی استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، به ویژه در استان تهران و با عنایت به ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر تشدید اقدامات بهداشتی بمنظور جلوگیری از انتقال و گسترش این بیماری، بدینوسیله به اطلاع و آگاهی شما مردم عزیز می‌رساند هر گونه قطعه بندی و طعم دار کردن گوشت مرغ و فروش آن در مراکز عرضه از قبیل قصابی ها، سوپر مارکت‌ها، مرغ فروشی‌ها و سایر مراکز فاقد مجوز از دامپزشکی و ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراکز صرفا مجاز به عرضه مرغ بصورت بسته بندی کامل و یا محصولات بسته بندی شده واجد شناسنامه تولید از مراکز مجاز و معتبر تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور می‌باشند؛ لذا مستدعی است جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری از خرید محصولات فاقد شناسنامه و قطعه بندی خارج از سیستم بهداشتی خودداری نمائید.

منبع: فردا

کلیدواژه: قطعه بندی مرغ کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان