Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@22:45:24 GMT

بازپس گيري مناطق بيشتري از متجاوزان سعودي

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۲۰۲۹

بازپس گيري مناطق بيشتري از متجاوزان سعودي

خبرگزاری آریا- جنگنده‌های ائتلاف سعودی در چند ساعت گذشته یازده نوبت دو منطقه را در استان مأرب یمن بمباران کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در درگیری‌های هوایی و زمینی رزمندگان یمنی با نیرو‌های مزدور سعودی که 5 روز به طول انجامید ‏بسیاری از شهر‌های استان الجوف از اشغال مزدوران آزاد شد.
سرتیپ یحیی السریع سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که ارتش اکنون در تلاش است اوضاع در استان الجوف را به حالت عادی بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیانیه ارتش یمن تاکید شده است که نیرو‌های لشکر ششم نظامی مزدوران به شکل کامل از مناطق آزاده شده در الجوف بیرون رانده و صد‌ها تن از آن‌ها کشته و اسیر شدند.
در این عملیات موفق، یگان موشکی و پهپادی یمن نیز شرکت داشت و بسیاری از عملیات‌ها در عمق عربستان اجرا شد.
پدافند هوایی یمن به ویژه موشک فاطر-1 نقش مهمی در این عملیات ایفا و عملیات دفاع ضد جنگنده‌های اف-15 و اف-16 سعودی‌ها را به خوبی اجرا کرد. این امر موجب ناتمام ماندن بسیاری از پرواز‌های دشمن شد. یمنی‌ها تاکید می‌کنند پیروزی‌های ارتش این کشور تا آزادی کامل خاک یمن ادامه می‌یابد.
 
جنگنده‌های سعودی 11 بار استان مأرب را بمباران کردند
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جنگنده‌های ائتلاف سعودی در یازده نوبت دو منطقه را در شهرستان صرواح واقع در غرب استان مأرب یمن بمباران کردند.
شبکه تلویزیونی المسیره نیز در خبری اعلام کرد: توپخانه‌های متجاوزان در حال گلوله باران شهر در محاصره الدریهمی در استان الحدیده یمن هستند و همزمان، هواپیما‌های جاسوسی نیز بر فراز این شهر به پرواز در آمده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازپس گیری مناطق سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از «اسراییل زیو» ژنرال نیروهای ذخیره و رئیس سابق شاخه اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: عملیات در شهر رفح هیچ شاخصه و ویژگی راهبردی ندارد.

وی افزود: وزیر دارایی اسراییل یک کارشناس امور جنگی و یا قانون بین المللی یا هیچ چیز دیگری نیست. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به هیچ چیزی جز جایگاه شخصی خود فکر نمی کند.

زیو اضافه کرد: این شرایط بسیار بد است. این روش جنگ افروزی نیست.

وی بیان کرد: ما یک مشکل بسیاری بزرگ داریم که باید آن را درک کنیم؛ نه تنها اسراییل هیچ پشتوانه بین المللی ندارد بلکه به صورت واضح و آشکاری در معرض تهدید قرار دارد، همان طور که مصری ها توافقنامه صلح را روی میز گذاشته اند و ترسی از تهدید کردن تل آویو به وسیله آن ندارند.

زیو تصریح کرد: بعد از همه اینها چه اتفاقی می افتد؟ ما تنها گذرگاه بین المللی آنها را اشغال کرده ایم. در رفح مانند خان یونس اسراییلی ها از این منطقه خارج می شوند و امور را به دست حماس می سپارند.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرده بودند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش این رژیم به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیشتر عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6092823

دیگر خبرها

  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است