Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا بینقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهروندانی که مجبور به جابجایی اسباب منزل در ایام نوروز هستند با کلانتری محل سکونت خود هماهنگ کنند.
وی ادامه داد: در ایام نوروز سارقان از خلوتی شهر برای ارتکاب به جرم و سرقت اقدام می‌کنند که پلیس با تمهیدات ویژه در این روزها، امنیت شهر را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: اسفند امسال با شیوع ویروس کرونا سرقت از منازل در استان کاهش یافت و اگر مردم با توجه به توصیه‌های کارشناسان بهداشت در خانه بمانند پیش‌بینی می‌شود جرایم در زمینه سرقت از منازل در نوروز نیز کاهش یابد.
وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا از اول اسفند تاکنون منجر به کاهش ۱۰درصدی سرقت از منازل و کاهش ۱۰۰ درصدی جیب‌بری شده است.
وی یادآور شد: با کاهش تردد و ماندن شهروندان در خانه، سرقت‌ وسیله نقلیه مانند خودرو، موتورسیکلت و وسایل داخل خودرو افزایش یافته است.
رییس پلیس آگاهی استان سمنان خاطرنشان کرد: بیشتر خودروی پراید و خودروهای قدیمی که بدون دزدگیر و قفل مناسب هستند مورد طمع سارقان در استان سمنان قرار گرفته است.
ابتلای ۵۱۵ نفر به ویروس کرونا در استان سمنان تا دیروز سه شنبه تایید شد.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و کشورهای دیگر به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

برچسب‌ها سمنان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سمنان استان سمنان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟