Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 9 هزار نفر روز در قالب 111 گروه جهادی از  زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت با بیان اینکه امروز مجاهدین سلامت جان خود را کف دست گرفته‌اند و مشغول مداوای بیماران هستند، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به تبع آن سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به فرماندهی سردار جهانبخش کرمی با همکاری سایر نهادهای مرتبط اقدامات ارزشمند و مفیدی را در این استان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف نظیر ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی-ضدعفونی و نیز توزیع بسته‌های معیشتی در استان فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: از 12 اسفند ماه امسال اکیپ ضدعفونی کننده معابر تشکیل پایگاه‌های بسیج پای کار آمده و تیپ 36 انصارالمهدی (عج) نیز با چهار دستگاه درخش و با همکاری شهرداری و گروه‌های جهادی ناحیه زنجان عملیات ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد استان را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه 9 هزار نفر روز در قالب 111 گروه جهادی هر شب از ساعت 23 تا 3 بامداد اقدام به ضدعفونی و پاکسازی می‌کنند،تصریح کرد: هر شب 25 تا 30 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در استان استفاده می‌شود.

طهماسبی در ادامه با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 500 بسته غذایی-معیشتی توسط بسیج دانشجویی استان زنجان در مناطق محروم توزیع شده است، عنوان کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز اقدام به تهیه و توزیع 2 هزار و 800 بسته غذایی به ارزش 5 میلیون ریال برای اقشار کم درآمد و کارگران فصلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا کار خود را از دست داده‌اند ، کرده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه جلسات پدافند زیستی و قرارگاه شفا از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در استان برگزار و کارگروه‌هایی برای عملیات میدانی، عملیاتی و آگاه‌سازی مردم تشکیل شده است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری با سایر نهادهای مرتبط بتوانیم در ایام تعطیلات اقدامات موثری در راستای کاهش آسیب این ویروس منحوس داشته باشیم.

وی در پایان از مردم درخواست کرد تا از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و تا حد امکان در منزل خود بمانند تا سبب قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شوند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان سلامت سپاه پاسداران گروه های جهادی کرونا بیماری جهاد تلاش سپاه انصارالمهدی ویروس کرونا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا اولین جشنواره ورزش های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه های هدف را به دنبال داشت.

این مسوول ادامه داد: فعالیت های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماریهای ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

وی اظهار داشت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس(آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود