Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@14:44:40 GMT

برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای مرکز زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۲۹۳۱

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از صدا و سیمای زنجان، محسن لطیفی، گفت: سیمای مرکز زنجان نوروز ۹۹ را با ویژه برنامه تحویل سال نو که «گل بهار» نام دارد به مدت ۱۸۰ دقیقه از ساعت۶ صبح آغاز می کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، ادامه داد: پخش زنده مراسم تحویل سال نو و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد شهرهای استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناظق مختلف استان، ارتباط با سایر مراکز استانی از آیتم های این ویژه برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه «بایرام گجه لری» عنوان دیگر ویژه برنامه ای است که بمدت ۶۰ دقیقه از اول تا سیزدهم فروردین از ساعت ۲۱ هرشب به تهیه کنندگی علی رجبی با آیتم های مختلفی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروزنامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی اوقات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.

لطیفی با اشاره به شرایط فعلی جامعه گفت: امسال با توجه به انتشار ویروس کرونا هشدارها و آخرین اخبار این بیماری با برقراری ارتباط مستقیم، همچنین دعوت از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان از شبکه اشراق پخش شده و سعی خواهد شد تا با ایجاد لحظات شاد و مفرح با تبلیغ صحیح پویش «در خانه بمانیم» قدمهای موثری در مقابله و ریشه کنی این ویروس برداشته شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ۱۰ برنامه ۴۰ دقیقه ای «باهار نغمه سی» با موضوع معرفی آداب، رسوم و اماکن تاریخی استان و موسیقی بومی، ۵ برنامه شادمانه نوروزی ویژه کودک و خردسال با عنوان" اتل متل" و ۵ برنامه ۱۰ دقیقه ا ی ایران ۸۷ باموضوع معرفی استان زنجان، از دیگر برنامه های نوروزی شبکه اشراق در تعطیلات نوروزی خواهند بود.

لطیفی از پخش روزانه ۲ فیلم سینمایی و یک فیلم سینمایی ویژه نوجوانان در قالب برنامه شادمانه، سریال های نوروزی به زبان محلی و فارسی، مستند های نوروزی و دهها سرود و وله بهاری خبر داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیمای مرکز زنجان صدا و سیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق (ع) برنامه سخنرانی استاد حسین انصاریان اعلام شد.

برنامه حجت الاسلام والمسلمین انصاریان از دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به مدت پنج شب رأس ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

محل برگزاری این مراسم حسینیه اعظم زنجان است.

کد خبر 6091745 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است