Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از آغاز فعالیت رسمی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

"فریدون فعالی" با تاکید بر اینکه محور اصلی فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان در ایام نوروز ۹۹، مقابله با شیوع ویروس کرونا خواهد بود، اظهار کرد: در این ایام کمیته های ده گانه ستاد بر اساس شرح وظایف ابلاغی و تطبیق آن با شرایط کنونی، در سطح استان خدمات رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و ممنوعیت فعالیت تاسیسات گردشگری در ایام نوروز ۹۹، تصریح کرد: فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفراستان کرمان در راستای مقابله با این ویروس و با محوریت نظارت بیشتر بر اماکن عمومی به ویژه مراکز گردشگر پذیر است.

وی با بیان اینکه براساس دستورالعمل های ابلاغی تمامی اماکن موزه‌ای، مراکز فرهنگی – تاریخی و تاسیسات گردشگری استان کرمان تعطیل هستند، افزود: در ایام نوروز پذیرش مسافر در مراکز بوم گردی، مهمانسراهای ادارات دولتی و خانه های مسافر و همچنین برپایی چادر در سطح استان کرمان ممنوع است.

فعالی با تاکید بر اینکه تمامی جوانب لازم برای حفظ سلامت مردم به کار گرفته شده است، افزود: تیم های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان در ایام نوروز ۹۹ به ‌شکل مستمر به بازدید از تأسیسات گردشگری می پردازند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌های وزارت میراث فرهنگی و وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا باید در تمامی تأسیسات گردشگری رعایت شود، اظهار کرد: بدون شک تیم های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان بر عملکرد این قبیل مراکز  برای رعایت اصول بهداشتی نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف احتمالی اقدام به پلمب، لغو پروانه بهره برداری و تشکیل پرونده قضایی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه استان کرمان شرایط پذیرش مسافر در ایام نوروز ۹۹ را ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی نیز به مناطق گردشگری این استان ممنوع شده است و از هموطنان درخواست می شود سفر به دیار کریمان را به زمانی دیگر موکول کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس میراث فرهنگی کرمان استانی فرهنگی و هنری ایام نوروز ۹۹ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند