Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس گروه پارلمانی ای‌پی‌ای مجلس شورای اسلامی در پیامی به رییس مجمع مجالس آسیایی مهار کرونا را نیازمند اقدامات مشترک و جمعی دانست و بر لزوم رفع تحریم‌های آمریکا علیه مردم ایران تأکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

سرکار خانم آسومان اردوغان،

رئیس محترم APA،

همان‌گونه که استحضار دارید جهان با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا مواجه شده و جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از کشورهایی است که به شدت درگیر آن است جلوگیری و مهار این بیماری خطرناک نیازمند اقدامات مشترک و جمعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم تلاش‌های همه‌جانبه نظام سلامت ایران و سایر دستگاه‌ها برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، تحریم‌های ایلات متحده در ممانعت از فروش دارو، تجهیزات پزشکی و سایر ملزومات مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع کووید- ۱۹، تلاش‌ها برای مبارزه با این بیماری خطرناک همه‌گیر در ایران و در منطقه را با مانع جدی مواجه ساخته است و این اقدامات، مغایر با اصول حقوق بین المللی بشردوستانه و کنوانسیون های مرتبط با آن و در تعارض آشکار با منشور ملل متحد و اساسنامه بهداشت جهانی بوده و تهدید کننده صلح و رفاه بشری است.

با عنایت به این موضوع و با ابتنا به اهداف و آرمان‌های این مجمع مهم، انتظار دارم شما به عنوان رئیس دوره‌ای APA، هم‌راستا با بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی و مجامع پارلمانی، خواستار رفع سریع تحریم‌های مستقیم و غیر مستقیم ایالات متحده علیه مردم جمهوری اسلامی ایران شوید.

رجاء واثق دارم که تلاش‌های سرکار عالی به عنوان رئیس APA در تقویت تلاش‌های منطقه ای و بین‌المللی برای مبارزه با این چالش جدی جهانی، سازنده و الهام بخش خواهد بود.
با احترام
سیده فاطمه ذوالقدر
نماینده تهران و رئیس گروه پارلمانی APA مجلس شورای اسلامی ایران./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

«حسن محمود» وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه