Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله سلمان‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت:تاکنون براساس یافته‌های آزمایشگاهی ۲۷ نفر در آبادان ، ۲۷ بیمار در خرمشهر و ۱۵ بیمار در شاگان شناسایی شده که نتیجه آزمایش کرونای همگی آنها مثبت بوده است.

وی تعداد بیماران بهبود یافته در جنوب غرب خوزستان را ۴۵ نفر اعلام کرد و افزود:این بیماران پس از سپری کردن دوران بیماری با سلامت از بیمارستان‌ طالقانی آبادان مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلمان زاده تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان‌های تابع دانشکده علوم پزشکی آبادان را با علائم حاد تنفسی ۱۴هزار و ۶۴۳ اعلام کرد و افزود در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار با علام حاد تنفسی در بیمارستان‌های شادگان، خرمشهر و آبادان بستری شدند.

وی  از شهروندانی که شب و روز گذشته وقت خود را در بازار و بوستان‌ها گذراندند توصیه کرد به پویش عمومی در خانه بمانیم بپیوندند و بیشتر از این سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند.
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: معضلاتی نظیر بی توجهی به نظافت شهری و سگ های ولگرد در زمینه سلامت عمومی مزید بر علت است که باید به شکل جدی به این مهم توجه شود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۵۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان تا صبح چهارشنبه ۳۵۹ نفر بوده که از این تعداد ۴۵ نفر فوت کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آبادان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آبادان بهداشت و سلامت ویروس کرونا آبادان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده تقویت سامانه بارشی تا اواخر روز شنبه بر روی استان است.

او افزود: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندباد‌های لحظه‌ای، به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: شمال خلیج فارس تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته بیشترین دمای هوا در شهر‌های آبادان و خرمشهر ۲۹ درجه و کمترین دما ۲۲ درجه سانتیگراد بوده است.

دمای کنونی ۲۶ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی نیز ۵۶ درصد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • آن چه علم به تازگی درباره قاعدگی زنان کشف کرده است
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک