Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@03:16:39 GMT

تخطی به حریم شخصی مشتری یا تشویق به ماندن در خانه؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۳۰۹۴

تخطی به حریم شخصی مشتری یا تشویق به ماندن در خانه؟

امروز در هنگام برقراری تماس با مشترکین ایرانسل و همراه اول با پیام صوتی غیرمنتظره‌ای مواجه می‌شوید که از شما به دلیل ماندن در خانه تشکر می‎کند.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ،  براساس گزارش‌های مخاطبان، از امروز صبح وقتی به گوشی همراه فردی زنگ بزنید و خط مشغول باشد، پیام صوتی غیرمنتظره‌ای برای شما پخش می‌شود: «به به! سلام، عیدتون مبارک! من یکی دیگه‌ام! مشترک مورد نظر فعلا داره با تلفن حرف می‌زنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمتونم گرم که از خونه بیرون نمی‌رین و با تلفن دلتنگیاتون رو کم می‌کنید. باور کنید اگر همینجوری مراقب هم باشیم دخل کرونا را آوردیم! فعلا.»

 به گفته مشترکین، این پیام صوتی بدون اجازه آنها فعال شده است. این پیام صوتی تاکنون در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول شنیده شده و باعث اعتراض کاربران شده است. 

بیانیه ایرانسل به شرح زیر است:  این اپراتور با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران، به درخواست سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، پیام‌هایی که مشترکان در هنگام «خاموشی»، «عدم پاسخگویی»، «در دسترس نبودن»، «اشغالی» یا «پشت خط» بودن دریافت می‌کردند را با سه پیام جدید که بر «در خانه ماندن مشترکان» برای مقابله همگانی با این ویروس تأکید دارد، تغییر داد.

این پیام‌ها با صدای آشنای رامبد جوان، از بامداد امروز 28 اسفندماه 1398، ارائه شده است و تا پایان نوروز سال 1399 در صورت عدم پاسخگویی مشترک به تماس گرفته شده، پخش خواهند شد.

ایرانسل پیش از این برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شده کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من را به نتیجه رسانده است.

ایرانسل امیدوار است در سال جدید، همکاری و همراهی همه مردم ایران منجر به جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا شود و تمامی افراد در صحّت و سلامت باشند.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: ایرانسل اپراتور پیام صوتی پیام صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه