Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@05:52:18 GMT

دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) بهاری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۳۲۵۳

دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) بهاری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه طراحان انقلاب اسلامی، در آستانه آغاز سال‌نو و همچنین فرهنگ سازی توصیه‌های مکرر برای خانه نشینی در ایام نوروز و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.

در این طرح که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی، طراحی شده است، بر ماندن مردم در خانه‌هایشان و دید و بازدید مجازی به منظور قطع زنجیره انتقال تاکید شده است و هشتگ «امسال بهار تو خونه‌ها» نیز روی این طرح دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4881923

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوارنگاری خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی سریال ایرانی هوشنگ ظریف شبکه نسیم شبکه پنج سیما فیلم کوتاه موسیقی پاپ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری اجتماع و زنجیره انسانی خودجوش مردم کرمان در حمایت از دادستانی و نیروهای انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

حسین انجم شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان،این روزها در سطح کشور شاهد اجرای طرحی به نام طرح نور برای مقابله با هنجارشکنی‌های مربوط به حوزه حجاب و عفاف هستیم، اظهار داشت: اجرای این طرح مدتی است که از سوی نیروی انتظامی با همراهی قوه قضائیه و گروه‌های جهادی و مردمی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با حمایت گسترده مردمی همراه شده و نتایج قابل توجهی نیز به دنبال داشته است، گفت: در جامعه اسلامی، علوی و اهل‌بیتی ما همیشه بحث حجاب و عفاف زنان و دختران مورد تاکید بوده و یکی از مسائل مهم جامعه ایرانی و اسلامی ما بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام انقلاب بعد از شکست در عرصه‌های مختلف، سنگر عفاف و حجاب را نشانه گرفته‌اند و با جنگ رسانه‌ای در تلاش هستند تا جامعه اسلامی‌ایرانی ما به ویژه زنان و دختران را از هویت و اصالت خود دور کنند، ادامه داد: دشمن امروز به دنبال فرو ریختن کرامت انسانی و بنیان خانواده‌های ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان است، افزود: زنان و دختران ما در طول تاریخ همواره در تلاش بودند که عفت و حجاب و هویت و اصالت خود را حفظ کنند و اجرای این طرح در واقع صیانت از حقوق بانوان است.

انجم شعاع با اشاره به اینکه عفت زنان و دختران ایرانی همیشه زبانزد بوده است و همین زنان پاکدامن و اصیل ایرانی هستند که در دامن خود فرزندانی خوب را پرورش دادند که حافظ این کشور و اسلام بودند، گفت: دشمن به درستی فهمیده که اگر بخواهند به این جامعه و کشور آسیب برسانند باید هویت، اصالت و عفت را از زنان و دختران ایرانی بگیرد.

وی با بیان اینکه هنجارشکنان کف خیابان، هم به خود و هم به جامعه و حریم خانواده‌ها ضربه و آسیب می‌زنند و باید در برابر آنها ایستاد، افزود: مردم دیار حاج قاسم همیشه پایبند و عامل به ارزش‌ها بوده و هستند و تنها تعداد کمی افراد غافل را در جامعه مشاهده می‌کنیم که از هویت و اصالت خود دور شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به حمایت مردم دیار حاج قاسم از طرح نور، بیان کرد: اجتماع و زنجیره انسانی خودجوش مردم کرمان عصر امروز همزمان با نماز مغرب و عشا در حمایت و تقدیر از دادستانی، نیروهای انتظامی، گروه‌های جهادی و مردمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • تصویر جدید دیوار نگاره میدان ولیعصر با موضوع دختر/عکس
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • تصویری از یک دختر بر روی دیوارنگاره عظیم میدان ولیعصر
  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • رونمایی از دیوارنگاره دخترانه میدان ولیعصر(عج)
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم