Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:30:56 GMT

قرارگاه پدافند زیستی در خرمشهر راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۳۳۱۴

قرارگاه پدافند زیستی در خرمشهر راه‌اندازی شد

سروان پاسدار مهدی رضایی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروه‌های جهادی سپاه ضمن تقسیم‌بندی و پایش مناطق شهری و روستایی برنامه منظمی به صورت شبانه‌روزی برای ضدعفونی، گندزایی و توزیع بسته‌های حمایتی بین خانوارهای بی‌بضاعت شهرستان خرمشهر تدارک دیده و در دست اجرا دارند.

وی به تولید ماسک توسط گروه جهادی بسیج دانش آموزی خواهران خرمشهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روزانه بین ۷۰۰ تا یکهزار عدد ماسک ۲ لایه برزنتی قابل شست‌وشو از سوی گروه جهادی بسیج دانش‌آموزی خواهران خرمشهر تولید و بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی از توزیع مواد ضدعفونی در حومه شهری و روستایی خرمشهر خبر داد و گفت:در ۱۰ روز گذشته  بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده بین خانواده‌های بی‌بضاعت حومه شهری و روستایی خرمشهر توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین به منظور رفاه حال خانواده‌های نیازمند و محروم شهری و روستایی خرمشهر بسته‌های حمایتی برنج، روغن، تن ماهی، حبوبات، ماکارونی توزیع شد.

رضایی ادامه داد: علاوه بر این ۳۰ گروه جهادی بسیج در امر ضدعفونی، گندزدایی و لایروبی نهرها و جوی‌های روباز شهر و روستای خرمشهر  مشغول به کار هستند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۵۰ کشور جهان سرایت کرده است.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا صبح چهارشنبه ۳۵۹ نفر بوده که از این تعداد ۴۵ نفر فوت کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برنج خانواده شبانه روزی شهری و روستایی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهری و روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان