Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:59:34 GMT

ناگهان فتاحی استعفا کرد!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۳۵۸۱

ناگهان فتاحی استعفا کرد!

فتاحی پس از انتخاب سرپرست جدید دبیری فدراسیون والیبال از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون والیبال اعلام کرد در پی استعفای علی فتاحی از سرپرستی دبیری فدراسیون و موافقت محمدرضا داورزنی، میلاد تقوی در حکمی به عنوان سرپرست جدید دبیری فدراسیون والیبال منصوب شد.

این خبر در شرایطی روی کانال اطلاع رسانی فدراسیون والیبال قرار گرفت که در ابتدا خبری از استعفای فتاحی نبود، اما بعد از چند دقیقه استعفای فتاحی هم به خبر اولیه اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوی ریاست هیات والیبال استان مازندران و سرپرستی کمیته استان‌های فدراسیون والیبال را در پرونده کاری خود دارد.

در متن حکم محمدرضا داورزنی برای سرپرست دبیری فدراسیون والیبال آمده است:

«با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، با استعانت از درگاه خداوند سبحان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

همان طور که سال‌ها در مقام ریاست یکی از هیات‌های والیبال استان‌های کشور از نزدیک با شرایط و ظرفیت‌های این رشته ورزشی و همچنین مطالبات به حق علاقه‌مندان به ورزش، خصوصا رشته والیبال آشنا بوده‌اید، ضروری است تمامی مساعی ارزنده خویش را در تعامل با خانواده بزرگ والیبال و هماهنگی کامل با ارکان فدراسیون و نظارت بر فعالیت کمیته‌های مختلف، در جهت اداره بهینه و موثر حوزه اجرایی فدراسیون معمول فرمایید.»

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال استعفا استان مازندران داورزنی دبیری فدراسیون والیبال دبیری فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند