Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیداتی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران شکل گرفت، ورزشکارانی که خارج از کشور بودند را بازنگرداندیم و برخی دیگر که در ایران بودند را از کشور خارج کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردو‌ها و کمپ‌ها را ضد عفونی و قرنطینه کردیم.  

علی‌نژاد در ادامه بیان کرد: در ابتدا مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کردیم و کمی بعد با تعطیلی به موقع مسابقات و اردوها، در میان ورزشکاران حرفه‌ای کشورمان هیچ موردی مبنی بر ابتلا به کرونا نداشتیم.  

او افزود: بازیکنان تیم ملی کاراته، آخرین ورزشکاران ایرانی بودند که در خارج از کشور حضور داشتند، اما آن‌ها امروز به کشور بازگشتند و دیگر ورزشکاری در خارج از کشور نداریم. به واسطه شرایطی که در دنیا پیش آمد، مسابقات کسب سهمیه لغو شده و ضرورتی نداشت که ما ورزشکاران را در خارج از کشور نگه داریم.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره شایعه ابتلای حسن یزدانی کشتی‌گیر ملی پوش کشورمان به ویروس کرونا، گفت: در واقع پدر یزدانی مبتلا شده، اما او در تماس نبوده و به این ویروس آلوده نشده است.

بیشتر بخوانید: سرعت عمل معاون وزیر در جلوگیری از افشاگری انصاری‌فرد

علی‌نژاد در واکنش به اینکه ماندن ورزشکاران در منزل هم می‌تواند به آلودگی منجر شود، ادامه داد: نمی‌توانیم در منازل افراد اقدام خاصی انجام دهیم. توصیه‌هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتدای شیوع ویروس داشته است باید در نظر گرفته شود. فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتدا در این زمینه فعال بود و بحث‌های آموزشی زیادی داشته تا ریسک ابتلا به کرونا کمتر شود.  

او  اظهار کرد: ایران زودتر از سایر کشور‌ها به ویروس کرونا آلوده شد و به همین دلیل ما خیلی زودتر از آن‌ها اقداماتی را انجام دادیم. در حال حاضر که رقابت‌های ورزشی لغو شده، برگزاری اردو‌ها ضرورتی ندارد و برگزاری اردو‌های مشترک، به ویژه در رشته‌هایی که بازیکنان با یکدیگر درگیری دارند، بسیار خطرناک است.  

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال، بیان کرد: احتمالا امروز یکی، ۲ نفر را به هیئت مدیره اضافه و اگر برای انتخاب مدیرعامل به جمع‌بندی برسیم، حتما ایشان را معرفی می‌کنیم در غیر این صورت انتخاب مدیرعامل به سال ۹۹ موکول می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی کاراته وزارت ورزش و جوانان حسن یزدانی خارج از کشور علی نژاد حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!