Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:33:36 GMT

چهارشنبه بدون حادثه در باغبادران

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۳۸۵۷

چهارشنبه بدون حادثه در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: خوشبختانه شهروندان باغبادرانی به درخواست مدیریت شهری توجه کردند و هیچ اجتماعی را در سطح شهر ایجاد نشد و بر اساس گزارش‌ها مصدومیتی نیز در عملیات‌های آتش‌نشانان وجود نداشته است.

حجت الله امینی باغبادرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شادمانی حق شهروندان است و اظهار کرد: مدیریت شهری باغبادران در ماه‌های اخیر با برنامه‌ریزی و ایجاد تغییر در برخی از رویکردهای شهرداری اقدامات متعددی را در جهت احیای حقوق شهروندی و همچنین افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش حقوق شهروندی و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت نسل جوان شهر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجاد فضای لازم در راستای بروز خلاقیت‌ها و بهره‌مندی از استعدادهای شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر در شهرداری بود.

شهردار باغبادران تصریح کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام مختلف در دستور کار شهرداری قرار داشت، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شدیم روند اجرای برنامه‌های فرهنگی را تغییر داده و به گونه‌ای عمل کنیم که شهروندان تردد کمتری در سطح شهر داشته باشند.

امینی ادامه داد: همه ساله در روزهای منتهی به پایان سال، مسئله استفاده از مواد محترقه و آتش‌بازی‌ها در آخرین چهارشنبه سال دغدغه‌های بسیاری را برای مسئولان و خانواده‌ها به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کروناویروس اقدامات متعددی برای تشویق شهروندان به ماندن در خانه در شب چهارشنبه انجام شد.

شهردار باغبادران عنوان کرد: خوشبختانه شهروندان باغبادرانی به درخواست مدیریت شهری توجه کردند و هیچ اجتماعی را در سطح شهر ایجاد نشد و بر اساس گزارش‌ها مصدومیتی نیز در عملیات‌های آتش‌نشانان وجود نداشته است.

امینی گفت: با وجود اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار در شب گذشته به دلیل برخورد تعداد قابل توجهی نارنجک دست‌ساز به تأسیسات شهری آسیب وارد شده است.

کد خبر 415581

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری چهارشنبه سوری آتش نشاني آتش نشان باغبادران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود