Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن نیجریه‌ای تیم فوتبال ترابزون اسپور از ترس ابتلا به کرونا، عطای بازی در این تیم را به لقایش بخشید و خاک ترکیه را ترک کرد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، جان اوبی میکل هافبک نیجریه‌ای تیم فوتبال ترابزون اسپور که مجید حسینی نیز در آن توپ می‌زند، به نشانه اعتراض به تداوم بازی‌های سوپرلیگ ترکیه در بحبوحه شیوه ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان، ترکیه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابزون اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که جان اوبی میکل که سال گذشته به این تیم پیوست و تا ماه می 2021 هم قرارداد دارد با کسب مجوز از مسئولان باشگاه اقدام به ترک ترکیه کرده و به این ترتیب قرارداد فی‌مابین آنها به صورت دوجانبه فسخ شده است.

بازیکن سابق چلسی روز شنبه هفته جاری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته بود: از فوتبال چیزهای مهمتری هم در زندگی وجود دارد. من اینجا راحت نیستم و نمی‌خواهم در این وضعیت دیگر فوتبال بازی کنم. همه باید الان در خانه و کنار خانواده‌ها و عزیزان‌شان باشند. در چنین برهه حساسی که دنیا به تلاطم افتاده است، فصل باید تعلیق شود.

در حالی که در اروپا تمامی لیگ‌های بزرگ از جمله، سری A، لالیگا، لیگ برتر انگلیس، بوندس‌لیگا و لوشامپیونه و حتی رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به حالت تعلیق در‌‌‌آمده‌اند و یوفا نیز با تعویق یورو 2020 موافقت کرده است، مسئولان فوتبال ترکیه هنوز پشت درهای بسته اقدام به برگزاری بازی‌ها می‌کنند.

سوپرلیگ ترکیه| تساوی خانگی ترابزون‌اسپور در روز نیمکت‌نشینی حسینی

 

شیوع کرونا در سراسر دنیا تا کنون 190 هزار نفر را مبتلا کرده و باعث مرگ هفت هزار و 500 نفر شده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سید مجید حسینی ویروس کرونا تیم‌های فوتبال ترکیه تیم فوتبال ترابزون‌اسپور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید مجید حسینی ویروس کرونا تیم های فوتبال ترکیه تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی ویروس کرونا تیم های فوتبال ترکیه تیم فوتبال ترابزون اسپور ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!