Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه بستن درب حرم مطهر برای همه ما کاری بسیار سخت و تلخ بود گفت: با رفع مشکل کرونا و بازگشت آرامش نسبی به جامعه در مراسمی اقدام به بازگشایی حرم مطهر خواهیم کرد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عموم حرم حضرت معصومه(س) ، آیت‌الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: با رفع مشکل کرونا و بازگشت آرامش نسبی به جامعه در مراسمی اقدام به بازگشایی حرم مطهر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت حرم حضرت معصومه(س) افزود: امیدواریم تا آن زمان مردم به جز مواقع ضروری در خانه‌های خود بمانند.

یک تشکل دانشجویی: هویت اصلی حرمت شکنان حرم معصومین مشخص شودبسته‌شدن درب حرم‌ها به‌معنای قطع ارتباط با ائمه(ع) نیست/شوق زیارت و شکستن درب‌های حرم؟هتّاکان حرم اهل‌بیت، مدعی معرفت و عشق به ائمه‌اند/ قاطبۀ مردم و هیأت‌های قم ابراز انزجار کردند

امام جمعه قم تصریح کرد: در این شرایط تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم بستر زیارت زائران حرم مطهر را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی فراهم سازیم.

نماینده ولی فقیه در قم با بیان اینکه بستن درب حرم مطهر برای همه ما کاری بسیار سخت و تلخ بود، خاطرنشان کرد: از آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله صافی گلپایگانی به‌عنوان مرجع تقلید بزرگوار در این مورد سئوال کردیم که همه این بزرگواران با ذکر ضرورت‌های مختلف این تعطیلی به صورتی اعلام داشتند که حرم‌ها باید تعطیل باشند تا در این مکان‌ها برای مردم مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/452/

R7854/P4001/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س آیت الله حرم مطهر درب حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی