Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و فوق العاده بانک پارسیان برای انتخاب اعضای هیات مدیره واتخاذ تصمیم درخصوص افزایش سرمایه بانک روزچهارشنبه 28 اسفند ماه سال جاری با حضور 79 درصد از سهامداران در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان و برای نخستین بار به صورت پخش زنده از طریق وب سایت و صفحه رسمی بانک پارسیان در آپارات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، در آغاز این جلسه با رای گیری سهامداران، هیات رییسه متشکل از مهدی صیدی، معاون مالی و سرمایه گذاری های بانک پارسیان به عنوان رییس جلسه؛ صالحی و امیری، نمایندگان سهامداران عمده، به عنوان نظار و محمد ابوالقاسمی به عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند.

در مجمع عمومی فوق‌العاده بانک که با دستورجلسه افزایش سرمایه و با اخذ تاییدات لازم از بانک مرکزی ج.ا.ا و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، سهامداران پس از ارایه گزارش هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی، با افزایش سرمایه 558 درصدی این بانک از 23 هزار و 760 میلیارد ریال به 156 هزار و340 میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت کردند.

پیش از مجمع عمومی فوق العاده، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این بانک تشکیل و پس از رای گیری و شمارش آرا، کورش پرویزیان، سیدحسام شمس عالم، عارف نوروزی، جواد شکرخواه، احتشام فلاح فر، هوشنگ گودرزی و سامان قاسمی به عنوان 7 عضو اصلی و مصطفی ضرغامی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره برای دوسال انتخاب شدند.

دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در پایان، طی سخنانی از حمایت و همراهی های دکتر همتی، رییس کل و اعضای هیات عامل بانک مرکزی ج.ا.ا، دکتر حنیفی، معاون نظارت بانک مرکزی و همچنین دکتر محمدی رییس کل سازمان بورس، معاون و مدیران حوزه نظارت سازمان بورس در صدور مجوزهای مربوط به برگزاری مجمع و تایید صلاحیت اعضای جدید هیات مدیره و همچنین کارکنان، سهامداران و حسابرس بانک تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل بانک پارسیان، افزایش سرمایه بانک را نقطه عطفی در فعالیت های بانک برشمرد که این بانک را در راستای افزایش سهم بازار، توان تسهیلات دهی، جذب پرتفوی بیشتر و کسب جایگاه برتر در نظام بانکی رهنمون می سازد.

لینک کوتاه: asriran.com/00318U

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک پارسیان افزایش سرمایه بانک پارسیان هیات مدیره فوق العاده مجمع عمومی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟

به گزارش جام جم آنلاین، بانک مرکزی ۲۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲ مصوب کرد تا سقف برداشت از حساب‌های مشتریان حقیقی بانک‌ها بصورت غیر حضوری روزانه از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه به ده میلیارد ریال افزایش یابد. 

بانک‌ها و‌موسسات اعتباری یک ماه برای فراهم کردن مقدمات اجرایی فرصت داشتند و بانک مرکزی تاکید کرده بود تا پایان فروردین ماه زمان برای این مهم تعیین شده است.

اطلاعات جدید دریافتی خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی نشان میدهد، بخشنامه اجرایی افزایش سقف برداشت از حساب مشتریان حقیقی بانک‌ها به مدیران بانک‌ها ابلاغ شده و این بخشنامه هم اکنون اجرایی شده است.

برهمین اساس، مبلغ برداشت از طریق غیرحضوری از کلیه حساب‌های غیرتجاری متعلق به مشتریان حقیقی بانک‌ها تا ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و ده میلیارد ریال بصورت ماهانه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟