Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پاکسازی منطقه پارس و محیط پیرامونی آن، در مرحله دوم مقدار 22 هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده آب ژاول غلیظ توزیع کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، این شرکت به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پاکسازی منطقه پارس و محیط پیرامونی آن، در مرحله دوم مقدار 22 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده (آب ژاول) را که در ترکیب با آب بیش از 220 هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده از آن تولید خواهد شد توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مرحله نیز همانند مرحله نخست، این مواد با همکاری منطقه ویژه انرژی پارس، فرمانداری‌ها، شوراهای شهر و روستا، اداره‌ها و گروه‌های جهادی برای پاکسازی و ضدعفونی کردن منطقه استفاده می‌شود.
ابراهیم یاسری، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در حاشیه توزیع مرحله دوم آب ژاول در منطقه با تأکید بر ضرورت همکاری و همیاری همه مجموعه‌های فعال در منطقه در مقابله با این بیماری فراگیر گفت: شرکت پازارگاد به عنوان عضوی از خانواده بزرگ پارس جنوبی همواره خود را ملزم به همراهی با مردم نجیب این منطقه در مصائب و مشکلات دانسته است‌.
وی یادآور شد: به‌زودی از طرف شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد پارچه‌های اسپان باند برای تولید تعداد 160 هزار عدد ماسک در سطح منطقه توزیع خواهد شد.
گفتنی است، توزیع مرحله نخست ماده ضدعفونی کننده آب ژاول با استقبال بسیار خوبی از سوی سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف دولتی و نهادهای مردمی مواجه ش و به شکل مطلوبی نیز در سطح منطقه استفاده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مایع ضدعفونی کننده آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی