Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@02:41:55 GMT

انتشار مناطق پرتردد تهران در مسیریاب "بلد"

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۵۱۸۸

انتشار مناطق پرتردد تهران در مسیریاب 'بلد'

نقشه و مسیریاب «بلد» در اقدامی جدید برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مناطق پرتردد تهران در روزهای اخیر را روی نقشه خود نمایش داده است.

بنا بر گزارش «بلد» این لایه که از طریق تحلیل داده‌های مسیریابی کاربران به دست آمده، میزان تردد افراد در سطح شهر تهران را نمایش می‌دهد. این نقشه با توجه به توصیه سازمان جهانی بهداشت مبنی بر دوری از مکان‌های شلوغ، با مسیریابی از مناطق خلوت مانع حضور افراد در محدوده‌های پرتردد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام «بلد» در حال حاضر پرترددترین نقاط تهران شامل اطراف برخی از بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و میدان‌های بزرگ مانند میدان فاطمی، ونک، ترمینال غرب و ... می‌شود که به طور بالقوه به دلیل تمرکز جمعیت بالا، احتمال بالایی از ابتلا به این ویروس در آنها وجود دارد. به همین دلیل هدف از اضافه شدن این لایه جدید بر روی نقشه بلد این است که افراد با استفاده از این مسیریاب در صورتی که مجبور به ترک خانه هستند، مراکز کم تردد مانند داروخانه‌ها یا بیمارستان‌های خلوت را پیدا کرده و از مسیرها و مراکز جایگزین استفاده کنند.

برای استفاده از این لایه باید از قسمت لایه‌ها، «لایه مناطق پرتردد» را روی نقشه بلد روشن کرده تا ضمن مشاهده مناطق پرتردد با رنگ قرمز بر روی نقشه، شاهد مسیریابی جایگزینی از مناطق خلوت‌تر باشید.

 

لینک کوتاه: asriran.com/00318F

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مسیریاب بلد مناطق پرتردد روی نقشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی

برخی از فعالان رسانه‌ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی‌بی‌سی، با همراهی گروه‌های ضدانقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به‌واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی‌بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

بنا بر اعلام این خبر، روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیش‌تر  به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسماً در رسانه‌ها اعلام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است...
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود