Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش سرعت شیوع کرونا باعث شده تا دولت‌های اروپایی تصمیم بگیرند تا محدودیت‌های شدیدی را برای خروج فرزندانشان از منازل ایجاد کنند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فوتبالیست‌ها هم به عنوان شخصیت‌های مشهور جامعه از تصمیم دولت‌ها در مورد ماندن در خانه حمایت می‌کنند و در روز‌های اخیر با هشتگ "در خانه بمانیم" از این مسئله حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که در روز‌های اخیر بازیکنان پی اس جی در منازل خود تمرین می‌کردند، اما قرنطینه در فرانسه از روز گذشته به صورت رسمی اغاز شد. بازیکنان با دستور کادر فنی در سالن بدنسازی در خانه تمرینات ویژه را انجام می‌دهند تا از امادگی دور نشوند.

اما مطبوعات فرانسه امروز به این نکته اشاره کرده اند که نیمار که معمولا تصاویری زیادی از خودش در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند، این بار تصویری از خودش در حال تمرین کردن در منزلش به اشتراک نگذاشته است. به همین خاطر لوپاریزین ادعا کرده است که نیمار احتمالا با پروازی خصوصی راهی برزیل شده تا به کشورش برگردد چرا که در ان جا شیوع کرونا تا کنون بسیار کمتر بوده و فقط ۳۲۱ نفر مبتلا شده اند و یک نفر جان خود را از دست داده است.

اگر نیمار به برزیل سفر کرده باشد به این معنی است که دستورات دولت فرانسه را زیر پا گذاشته است، نکته‌ای که قطعا جنجال جدیدی را برای این ستاره پرحاشیه ایجاد خواهد کرد. البته هم تیمی‌های دیگر نیمار علاقه خود برای بازگشت به برزیل را انکار نکرده اند. همسر تیاگو سیلوا در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده است که دوست داشته به برزیل برگردد، اما به خاطر نامشخص بودن زمان بازگشت تیاگو به تمرینات، منصرف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیمار قرنطینه برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • جنجال جدید طلافروشان
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست