Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@06:32:49 GMT

۴۶ نفر در بوشهر به کرونا ویروس مبتلا هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۵۳۲۱

۴۶ نفر در بوشهر به کرونا ویروس مبتلا هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکى بوشهر گفت: تا امروز، ۲۸ اسفندماه، ۴۶ نفر به طور قطعى در بوشهر به کرونا ویروس مبتلا هستند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکى بوشهر، سعید کشمیری، رییس دانشگاه علوم پزشکى بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا امروز، ۲۸ اسفندماه ۴۶ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از چهار بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان مردى ۷۰ ساله ساکن برازجان دارای سابقه سفر به استان فارس، که بعد از برگشت از سفر با علائم حاد تنفسی به بیمارستان مراجعه و تحت درمان دارویی قرار گرفت که هم‌اکنون وی در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری بوده و از حال عمومی برخوردار است.

کشمیرى تصریح کرد: بیمار جدید دیگر نیز مردى ۳۶ ساله ساکن شهرستان دشتستان است که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و هم اکنون درقرنطینه خانگی بوده و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

وی ابراز کرد: بیمار جدید دیگر نیز زنى ۳۹ ساله ساکن خشت که طی ۱۴ روز گذشته سابقه سفر به استان‌های شمالی را داشته و بعد از برگشت از سفر با علائم حاد تنفسی به بیمارستان مراجعه و تحت درمان دارویی قرار گرفت، هم‌اکنون وی در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری و از حال عمومی برخوردار است.

کشمیری بیان کرد: بیمار جدید دیگر نیز مردى ۴۴ ساله ساکن شهرستان تنگستان است که با علائم حاد تنفسی به بیمارستان مراجعه و تحت درمان دارویی قرار گرفت، هم‌اکنون وی در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری بوده و از حال عمومی برخوردار است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه تا امروز ۶۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون ۳۱ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و ۱۰ نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

وى با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانندوبه سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در تجمع نگرانی‌هایی وجود دارد، تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا است و اگر این بیماری گسترش پیدا کنند ممکن است قابل جبران نباشد.

وى با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است افزود: هم‌وطنان با مراجعه به سامانه Salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، خواهشمندم نظام سلامت کشور را همراهی کرده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا علائم حاد تنفسی رییس دانشگاه علوم حال عمومی ساله ساکن هم اکنون دیگر نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، «محمد طالبی چاری» روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز (سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموز آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از گذراندن مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده‌ای با اتهام‌هایی از جمله ایراد آسیب بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی تشکیل و قرار وثیقه صادر شد، بیان کرد: فرد ضارب به علت ناتوانی از سپردن وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میدان‌های اصلی شهر آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید