Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@20:50:40 GMT

بازیگران مشهور سینما که به کرونا مبتلا شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۵۳۶۱

بازیگران مشهور سینما که به کرونا مبتلا شده‌اند

به گزارش فاکس‌نیوز، تام هنکس ۶۳ ساله یکی از هنرپیشه‌های برجسته آمریکایی چندی پیش اعلام کرد که تست کرونای او و همسرش (ریتا ویلسون) طی مدت زمانی که در استرالیا مشغول فیلم‌برداری یک پروژه بودند، مثبت تشخیص داده شده است.

روز دوشنبه رسانه‌ها اعلام کردند این هنرپیشه به همراه همسرش از بیمارستانی واقع در ایالت کویینزلند استرالیا مرخص شده و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز همچنین ادریس آلبا، هنرپیشه ۴۷ ساله انگلیسی هم اعلام کرد تست کرونای او نیز به‌رغم ظهور هیچ‌یک از علائم این ویروس، مثبت تشخیص داده شده است. او در پیام‌هایی از مردم درخواست کرد نکات بهداشتی، شستن دست‌ها و ماندن در خانه را جدی بگیرند؛ چرا که مبتلایان بدون نشانه، چون خودش همه جا هستند.

کریستوفر هیویو، هنرپیشه نروژی ۴۱ ساله سریال «بازی تاج و تخت» نیز روز دوشنبه اعلام کرد به ویروس کرونا مبتلا شده است و در پیام‌هایی ضمن اطلاع دادن از وضعیت جسمانی خوبش، از مردم خواست تا نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند.

همچنین اولگا کوریلنکو هنرپیشه فرانسوی و ریچل متیوز هنرپیشه آمریکایی ۲۶ ساله که برای ایفای نقش در «روز مرگ مبارک» شناخته می‌شود، اعلام کرده‌اند تست کرونای آن‌ها نیز مثبت تشخیص داده شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازیگران کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای هندی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد