Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوبی‌زاده گفت: در شرایطی که همه برای در امان ماندن از شر کرونا به کاشانه‌های امن خود پناه می‌برند بچه‌های کانون‌های مساجد جنوب کرمان آتش به اختیار برای شکست کرونا آستین همت بالا زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «مجید خوبی‌زاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ فهما، گفت:کرونا میهمان ناخوانده‌‌ای که چندین روز است وارد کشور ما شده، به همه جای ایران سر زده و به سرعت هم در حال انتشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان افزود: تعداد زیادی از مردم عزیز کشورمان را به خاطر این ویروس از دست دادیم و تعداد زیادی نیز روی تخت‌های بیمارستان با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

 

 

وی با بیان این مطلب که در شرایط کنونی متاسفانه عده‌ای با احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کشور به دنبال سود جویی هستند و شنیدن این خبر دل هر انسانی را به درد می‌آورد، اظهارکرد: اما تعدادی دست به دست هم داده‌اند تا بتوانند کرونا را شکست دهند و هر کس به نحوی برای نجات جان مردم کشورش تلاش می‌کند و با شنیدن این اخبار خوب و امیدوارکننده است که می‌شود تلخی اخبار احتکار را تحمل کرد.

 

 

 

خوبی‌زاده ابراز کرد: دست به خیر که باشی برای آرامش مردم کشور و منطقه خود سر از پا نمی‌شناسی هر جا که احساس کنی می‌توانی گره ای از مشکلاتشان را باز کنی، دریغ نخواهی کرد و هر کمکی بتوانی هر چند کوچک و یا بزرگ را با جان و دل انجام خواهی داد.

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: در شهرستان‌های جنوبی کرمان نیز تعدادی از زنان و مردان این خطه دور هم جمع شده اند تا بتوانند گرهی هر چند کوچک از مشکلات همشهریان خود را باز کنند و با وجود این که همه برای در امان ماندن از شر کرونا به کاشانه‌های امن خود پناه می‌برند جهادگران و بچه‌های کانون‌های مساجد جنوب کرمان جهادگونه و آتش به اختیار برای پاکسازی شهر و روستا داوطلب می‌شوند، آستین همت را بالا می‌زنند و برای شکست دادن این بیماری سر از پا نمی‌شناسند.

 

 

 

وی خاطرنشان‌کرد: این روزها بچه‌های کانون‌های مساجد با بسیج همگانی دست به ‌کار شده‌اند و با کمک موسسات خیریه در حد توان کارگاه‌های تولید ماسک راه‌اندازی کرده اند.

 

 

 

خوبی زاده اضافه کرد: در این کارگاه‌ها روزانه بیش از یک‌هزار ماسک تولید می‌شود و به شکل رایگان در بین ادارات، بیمارستان‌ها و مردم توزیع می شود تا شاید از همه‌گیری این ویروس پیشگیری شود.

 

 

 

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان مسجد کانون های مساجد جنوب کرمان بچه های کانون های مساجد خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان