Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@06:39:28 GMT

اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۵۷۴۷

اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت شد

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، همچنین براساس تصمیم جلسه هیات مدیره شرکت بیمه ملت، بهروز اسد نژاد به عنوان رئیس هیات مدیره و حمیدرضا منجی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره بیمه ملت انتخاب شدند.
اسماعیل دلفراز که اکنون بر کرسی مدیرعاملی بیمه ملت نشسته پیش از این به عنوان مدیر عامل شرکت بیمه سرمد و همچنین مدیر عامل بیمه میهن فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلفراز به نمایندگی از موسسه همیاری غدیر به‌عنوان عضو هیات‌مدیره شرکت بیمه سرمد منصوب شد و از عضویت در هیات مدیره این شرکت، مدیر عامل بیمه سرمد شده بود. بیشتر بخوانید: اعضای جدید هیئت مدیره بیمه ملت انتخاب شدند وی همچنین سابقه حضور در سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بیمه ایران و بیمه البرز را داشته است و به عنوان یکی از افرادی که از بدنه صنعت بیمه بوده، شناخته می‌شود. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s7t خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بیمه ملت اخبار بیمه هیات مدیره بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان