Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادی گفت: سامانه بارشی جدید از ۲۸ اسفند وارد فارس شده است و تا ۴ فروردین ادامه دارد که پیش بینی سیل آبی شدن رودخانه ها، بارش تگرگ و آب گرفتی معابر را نیز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رحیم آزادی»، امروز (چهارشنبه 28 اسفند) از ورود سامانه بارشی جدید به استان خبر داد و گفت: با ورود این سامانه بارشی به فارس، در مناطق جنوبی، شمالی  نیمه غربی شاهد بارش باران و رعد و برق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس افزود: سامانه بارشی جدید از 28 اسفند وارد فارس شده است و تا 4 فروردین ادامه دارد که پیش بینی سیل آبی شدن رودخانه ها، بارش تگرگ و آب گرفتی معابر را نیز داریم.

 

وی اضافه کرد: لازم است تا شهروندان با در نظر گرفتن این وضعیت از تردد و اسکان غیر لازم در حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات خودداری کنند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارش بارندگی و سیلاب استانداری فارس شیراز سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم

از اواخر وقت شب گذشته با ورود سامانه بارشی به شهر بندرعباس، بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و وزش باد در این شهر آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سامانه بارشی که دو روزی هست مهمان مردم استان هرمزگان در جزایر خلیج فارس و غرب استان است، از شب گذشته خود را به مرکز استان رسانده و فعالیت بارشی خود را آغاز کرده است.

شب گذشته با ورود سامانه بارشی به بندرعباس و ابرناکی کامل اسمان، بندرعباس شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد بود.

این بارش‌های ملایم همچنان در این شهر وجود دارد و سبب شده مردم در تعطیلات آخر هفته خود را به ساحل برسانند و از این آب و هوای کم نظیر مطبوع بهاری نهایت بهره و استفاده را ببرند.

مطابق پیش‌بینی ها این سامانه بارشی تا عصر امروز در بندرعباس وجود خواهد داشت و رفته رفته از حجم ابرها کاسته شده و سامانه فعالیت خود را در شرق استان ادامه خواهد داد.

.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی از دوشنبه به استان کردستان
  • ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • آبگرفتگی معابر ایلام در پی بارش باران + فیلم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان