Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به اینکه مسابقات جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاده و به یورو ۲۰۲۱ تبدیل شده است، سایت فوتبال ۳۶۵ نگاهی به برخی از بهترین مسابقات بین‌المللی که در سال‌های فرد برگزار شده، انداخته است.

یکی از مسابقات، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ بود که تیم ملی فوتبال ایران هم به رهبری کارلوس کی‌روش در آن حضور داشت و البته راه به جایی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت درباره جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا نوشته است:

زیبایی خاصی درمورد یک تورنمنت وجود دارد که در آن هر تیم حداقل یک بار باخته است، ۳ تیم از ۴ صدرنشین گروه‌ها بلافاصله در مرحله بعدی شکست خوردند و ۴ بازی از ۷ بازی مرحله حذفی به وقت‌های اضافی کشیده شد. پل لی گوئن اسطوره رنجرز، کارلوس کی‌روش محبوب منچستر یونایتد، و آلن پرین ستاره سابق پورتس موث، به ترتیب سرمربیان عمان، ایران و چین، طعم خاصی به این بازی‌های کلاسیک، جام ملت‌های آسیا، اضافه کردند.

فلسطین نخستین گل خود را در این تورنمنت به ثمر رساند، البته در شکست ۵-۱ به تیم اردن که توسط ری ویلکینز هدایت می‌شد. ماسیمو لوونگو به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد؛ و رکورد بیشتر بازی‌های بدون تساوی در مسابقات بین‌المللی بزرگ شکسته شد؛ رکورد ۲۶ بازی بدون تساوی، رکورد قبلی ۱۸ بازی بود که در جام جهانی ۱۹۳۰ ثبت شد.

تساوی ۳-۳ بین ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی اوج کار بود. بعد از این که بازی که در ۹۰ دقیقه با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید، شاهد به ثمر رسیدن ۴ گل در نیم ساعت بعدی بودیم، سرانجام عراق در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ پیروز شد.

۵ مسابقه مهم دیگری که این سایت به آن‌ها اشاره کرده است عبارتند از.

مسابقات گلد کاپ (جام طلایی) ۲۰۰۷

مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب که در ایالات متحده برگزار شد و تیم میزبان توانست برای اولین بار در این سال به قهرمانی برسد.

کوپا آمریکا ۲۰۰۱

رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی که در کلمبیا برگزار شد و این کشور برای اولین و (فعلا) آخرین بار فاتح کوپا آمریکا شد.

جام کنفدراسیون‌ها ۱۹۹۹

چهارمین دوره جام کنفدراسیون‌ها بود که به میزبانی مکزیک از ۲۴ ژوئیه تا ۴ اوت ۱۹۹۹ برگزار شد. این دوره از بازی‌ها با قهرمانی مکزیک پایان پذیرفت که در دیدار نهایی موفق شد برزیل را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد. مکزیک اولین کشور میزبانی بود که توانست در خانه خود قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شود.

مسابقات تورنویی دو فرانس ۱۹۹۷

تورنویی دو فرانس ۱۹۹۷ یا "تورنمنت فرانسه"، یک تورنمنت بین‌المللی دوستانه فوتبال بود که در اوایل ژوئن ۱۹۹۷ در فرانسه به عنوان آمادگی برای جام جهانی ۱۹۹۸ برگزار شد. ۴ تیم ملی شرکت کننده در این مسابقات برزیل، انگلیس، میزبان فرانسه و ایتالیا بودند. آن‌ها در یک تورنمنت یک دور با یکدیگر بازی کردند و انگلیس فاتح این مسابقات شد.

کوپا آمریکا ۱۹۸۷

این مسابقات به میزبانی آرژانتین برگزار شد که اروگوئه توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

بیشتر بخوانید:

 اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا

 جهانبخش ملی پوش سابق انگلیس را وادار به عذرخواهی کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا جام ملت بین المللی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، از برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود خبرداد.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت، ‌مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود ۱۱ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هرکدام با  پنج دوچرخه سوار در رده سنی ( ۱۳۸۴/۱۰/۱۱ تا ۱۳۸۶/۱۰/۱۰ ) و ۳ نفر همراه (سرپرست، مربی و مکانیسین) جمعا ۸ نفر شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه‌های مربوط به اسکان، تغذیه و ترابری تیم‌ها برعهده تیم شرکت کننده است، تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر طبق جدول جوایز پرداخت خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: چنانچه هر یک از تیم‌های رنکینگ اول تا پنجم سال ۱۴۰۲ کشور، علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات‌های خوزستان، گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

وی اضافه کرد، جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از شروع در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تور دوچرخه سواری بین‌المللی خزر پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا قزاقستان برگزار می‌شود.

تور بین المللی خزر یکی از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که ۲۰ دوره از آن برگزار شد ولی از سال ۱۳۹۲ بنا به دلایلی برگزاری این مسابقه استقامتی و جاده‌ای دوچرخه سواری متوقف شد.

استان مازندران پنج دوره میزبان این تور بود. علت توقف این تور در سال ۱۳۹۲و پس از دوره‌های متمادی برگزاری آن، نبود زیرساخت مناسب از جمله پیست تمرینی، ‌منابع مالی و زیرساخت‌های جاده‌ای اعلام شده بود.

آخرین دوره که بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری تور مازندران بوده، روز پنجم مهر ۱۳۹۲ با حضور ۹ تیم خارجی ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، مالزی، سوریه و عراق و ۶ تیم داخلی شامل دو تیم الف و ب از مازندران، پتروشیمی تبریز، ترافیک تهران، کاشی پرسپولیس یزد، شهرسالم خراسان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید