Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:47:16 GMT

نماز جمعه اول فروردین در خراسان رضوی برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۲۲۶

نماز جمعه اول فروردین در خراسان رضوی برگزار نمی‌شود

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام کاظم (ع) و طلب آمرزش برای جانباختگان ویروس کووید ۱۹ و آرزوی شفای کامل همه‌ بیماران افزود: نظر به تاکید آموزه های دینی بر حفظ و سلامتی جسم و جان و باتوجه به دریافت گزارشات تخصصی مسوولان بهداشت و درمان مبنی بر عدم برگزاری هرگونه اجتماع مخاطره انگیز، همگام با مسوولان استانی نماز جمعه‌ اول فروردین ماه سال ۹۹ در پایگاه های نماز جمعه استان برگزار نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه این هفته در تمامی مراکز استان‌ها را تعطیل و در ارتباط با چگونگی برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها، بخش‌ها و دیگر شهرها تصمیم‌گیری را به کمیته‌ای مرکب از نماینده ولی فقیه و مسوولان بهداشتی هر استان و استانداران واگذار کرده است.

وی گفت: امیدواریم به یمن وجود امام زمان (عج) و دعای خالصانه‌ مومنان و رعایت توصیه های بهداشتی هرچه زودتر شاهد برچیده شدن آفات و بلیات از سر همه بشریت و ایران اسلامی باشیم.

پیش از این هم نماز جمعه روزهای نهم، شانزدهم و ۲۳ اسفند ماه در شهرهای خراسان رضوی اقامه نشد.

قبل از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان خراسان رضوی برگزار می‌شد.

از ۳۰ بهمن ماه تا ۲۸  اسفند ماه امسال سه هزار و ۶۱۰ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند. 

براساس آخرین آمار کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۶۶۱ نفر رسیده که تاکنون ۵۵ نفر آنان جان باخته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزه های دینی ایران اسلامی بیمارستان خراسان رضوی نماینده ولی فقیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت