Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا، با هدف جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری و انجام حداکثری فعالیت‌ها از خانه، ایرانسل به دنبال اعلام وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مشترکان اینترنت ثابت TD-LTE)،۱۰۰) گیگابایت اینترنت رایگان ارائه کرد. این بسته که مهلت استفاده از آن، ابتدا روز 29 اسفند بود، تا ساعت 12 شب هفتم فروردین ماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال‌سازی این بسته با شماره‌گیری کد دستوری #۹۸* یا با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است. بسته‌هایی که از قبل فعال شده‌اند، پس از اتمام حجم بسته‌ ۱۰۰ گیگابایتی رایگان، یا بعد از پایان مهلت استفاده از این بسته، در دسترس خواهند بود. بسته‌های اینترنتی که در این مدت، مهلت استفاده از آن‌ها به پایان می‌رسد، قابل تمدید نخواهد بود.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، سعی دارد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اپلیکیشن اینترنت ثابت ایرانسل من ویروس کرونا کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده

حسن صیاد زمردی افزود: طبق قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده فعالان اقتصادی مشمول این قانون که باید تا پایان فروردین ماه مالیات و عوارض متعلق را پرداخت می‌کردند، سازمان امور مالیاتی اقدام به تهیه اظهار نامه پیش فرض کرده و با توجه به این طرح مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه تا ۲۲ اردیبهشت تمدید شد.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان افزود: افرادی که با استفاده از این فرصت مالیات و عوارض خود را پرداخت کنند می‌توانند از تسهیلات بخشودگی ۱۰۰ درصدی این جرائم برخوردار شوند.

 صیاد زمردی همچنین به ارسال فهرست معاملاتی اشاره و تصریح کرد: مهلت تکمیل فهرست معاملات موضوع ماده ۱۶۹ مالیات‌های مستقیم نیز تا ۲۶ اردیبهشت تمدید شده است و فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سایت my.tax.gov.ir فهرست معاملاتی خود را تکمیل و ارسال کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد