Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:49:39 GMT

آرامستان‌های مهدیشهر تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۷۱۱

آرامستان‌های مهدیشهر تعطیل است

عبدالرضا میقانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و تمایل شهروندان برای حضور در آرامستان‌های مهدیشهر برای حفظ سلامتی آن‌ها، ورود به آرامستان‌های شهرهای این شهرستان در روزهای یاد شده، ممنوع است.

وی بیان کرد: مسیرهای منتهی به آرامستان‌های مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین با همکاری نیروی انتظامی به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت در این اماکن در این ۲ روز مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: حفظ سلامتی شهروندان مهم‌ترین دغدغه مسوولان است و شهروندان زیارت اهل قبور را به روزهای پس از بحران شیوع کرونا بسپارند.

میقانی ابراز داشت: هموطنان و هم استانی‌ها به منظور دید و بازدید و دیدار با اقوام ساکن مهدیشهر به شهرها و روستاهای این شهرستان سفر نکنند.

وی، پرهیز جدی از ترددهای غیرضروری در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را حائز اهمیت برشمرد و افزود: شهروندان به توصیه‌ها و هشدارهای متخصصان مبنی بر سفر نرفتن و در خانه ماندن را جدی بگیرند.

میقانی با اشاره حضور بزرگان خانواده در روستاهای مهدیشهر، تاکید کرد: حتی سفرهای درون شهری و استانی هم در انتقال کرونا سهم به سزایی دارد و ممکن است جامعه روستایی این شهرستان را درگیر این ویروس کند.

فرماندار مهدیشهر یادآور شد: شهروندان مطمئن باشند تمام توصیه‌ها برای حفظ سلامتی آنان است.

شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان جامعه خانواده روزهای پایانی سال نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید