Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی فریادرس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: با عنایت به شیوع و فراگیرشدن ویروس کرونا و ابتلای ۱۸ تن از مردم کنگاور و نیز سرعت بالای انتشار این ویروس، اولین و مهمترین توصیه خارج نشدن از منزل و لزوم قرنطینه خانگی است و اینکه از تردد در معابر و بازارها و دید و بازدیدها اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در صورت ضرورت به خروج از منزل، شهروندان حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و هنگام خرید حتیالامکان مایحتاج چند روز آینده خود را تهیه کنند تا کمتر نیاز به خروج از منزل داشته باشند.
وی تاکید کرد: تا حد امکان از خرید بوسیله وجه نقد اجتناب شود و خریدها با کارت‌های بانکی انجام گیرد.
دادستان کنگاور در ادامه با بیان اینکه شرایط خاصِ این روزها ایجاب می‌کند مردم همکاری لازم را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند، تصریح کرد: همه شهروندان با ثبت علائم خود در سامانه خود اظهارنظر وزارت بهداشت در طرح غربالگری شرکت کنند.
این مسوول در ادامه گفته های خود اظهارداشت: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کنگاور در خصوص تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز در شهرستان از جمله دستکش، ژل ضدعفونی کننده و ماسک مکاتباتی با ارگان های مربوطه و مکاتباتی با سایر استان‌ها داشته که خوشبختانه منتج به نتیجه و تهیه اقلام مذکور و توزیع در سطح شهرستان شده است و تا مرحله نظارت بر قیمت‌ها و توزیع فراگیر و عادلانه بین عموم نیز بصورت دقیق رصد کرده است.
فریاد رس همچنین از رصد و بازرسی از داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی از جهت بررسی کمبود کالاها و احتکار احتمالی از روزهای نخست ورود ویروس کرونا خبر داد و بیان داشت: مواردی که عدم عرضه از سوی متخلفین محرز شده نسبت به توزیع آن در شبکه توزیع با نظارت اداره صمت و مرکز بهداشت اقدام‌ شده است.
او در ادامه از تشکیل تیم ویژه بازرسی برای نظارت دقیق بر اجرای مصوبات ستاد شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این تیم متشکل از نماینده دادستان، نماینده فرماندار، رییس پلیس اطلاعات و اماکن و نماینده شبکه بهداشت بود که به صورت جدی پیگیر اجرای مصوبات در سطح شهرستان بودند.
وی بار دیگر بر ماندن در خانه تاکید کرد و افزود: توجه نکردن به شایعات و رسانه های فضای مجازی و شایعه پراکنی رسانه های معاند و جلوگیری از انتشار شایعات را نیز مورد تاکید قرار داد.
فریاد رس در خاتمه گفت: هر شخصی که دارای نشانه ها و علائم این بیماری باشد و این موضوع را پنهان کند و در سطح شهر و معابر تردد کند و باعث انتقال ویروس شود در برابر فرد یا افرادی که به واسطه او ویروس به ایشان سرایت کرده از لحاظ شرعی و قانونی مسوول است و در صورت اثبات حتی مورد تعقیب کیفری قرار خواهد گرفت.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست هفت نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۵۲ نفر رسید که ۱۳ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز چهارشنبه (۲۸ اسفند) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۴۷ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۶۱۱ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۲۳ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۶۹ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۱ نفر در اسلام آبادغرب، ۳۲ نفر در سنقر، ۱۸ نفر در کنگاور، پنج نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و سه نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا دادستانی کل کشور کرمانشاه کنگاور پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دادستانی کل کشور کرمانشاه کنگاور ویروس کرونا دادستانی کل کشور کرمانشاه کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد