Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@06:23:46 GMT

بهترین داروخانه آنلاین کدام وب سایت است ؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۷۰۴۲

ایلنا؛ متاسفانه در سال های اخیز بالغ بر 80 درصد از داروخانه های آنلاین که در سطح اینترنتی مشغول به فعالیت بودند بدون مجوز بودند اما الان تعداد انگشت شماری از این داورخانه ها دارای مجوز هستند و مشغول به فعالیت هستند که امروز میخواهیم به بررسی بهترین آن ها یعنی داروخانه دکتر صدیق بپردازیم .

معرفی کوتاهی از تاریخچه داروخانه دکتر صدیق

داروخانه دکتر صدیق فعالیت خود را از سال 1393 به صورت نه چندان جدی شروع کرد و فقط محصولات خود را در آن بارگذاری کرد اما با گذشت زمان و در سال 1395 به کلی قالب وب سایت عوض شد و محصولات نیز بهبود یافتند همچنین داروخانه در چند کلمه سئو شد و توانست بازدید کنندگان قابل توجهی را جذب کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات داروخانه دکتر صدیق

محصولات داروخانه شامل 4 دسته اصلی شامل محصولات بهداشتی مثل خرید کاندوم ، ژل آمیزشی و .. و محصولات بهداشتی مثل شامپو ، مسواک و ... و محصولات و مکمل ها که شامل انواع خرید مکمل ورزشی ، ویتامین و .. می شود .

داروخانه دکتر صدیق چه مجوز هایی دارد ؟

داروخانه آنلاین صدیق دارای مجوز رسمی فعالیت به عنوان داروخانه از سازمان غذا و دارو را دارا می باشد و همچنین دارای ای نماد دو ستاره از سازمان غذا و دارو می باشد که باعث می شود یا اعتماد و خیال راحت بتوانید از داورخانه دکتر صدیق خرید کند .

ممنون از اینکه با ما همراه بودید شما میتوانید با مراجعه به ادرس sedighdaru.com  از خدمات سایت بهتره مند شوید.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و اورتون

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747605

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه