Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه هنوز در استان آذربایجان‌ شرقی روند مبتلا به کرونا صعودی است.

ایرج حریرچی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: انتظاری که از مردم فهیم استان می ‎رود این است که تماس‎ها و ارتباطات خصوصا تماس ‎های غیرضروری مثل حضور در اماکن عمومی، بازارها و مراکز خرید را به حداقل برسانند که متاسفانه هنوز به حد ایده آل مراعات نرسیده ‎ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت بیمارستان‎ ها و ارائه خدمت، بویژه در تخت ‎های ویژه با توجه به شرایط طبیعی و معمول طراحی شده است و امیدواریم با تغییری که مردم در رفتار خود نشان می‎دهند احتیاجی به تخت بیمارستانی و نقاهتگاهی نباشد تا مردم دچار مشکل نشوند.

حریرچی گفت: تاکید و تقاضای عاجزانه ما از مردم این است که در نظر داشته باشند امسال ما عید داریم ولی دید و بازدید نداریم.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امن ترین جا برای مردم در شرایط فعلی خانه خود آنها است، متذکر شد: مردم باید از هر گونه سفر پرهیز کنند تا این بحران جدی را که دچار آن هستیم سپری کنیم.

انتهای پیام/60026

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کووید 19 حریرچی بهداشت و درمان معاون وزیر بهداشت ایرج حریرچی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی عید نوروز نوروز بیمارستان تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه ای با بیان اینکه ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ آذربایجان را ندارد و برنامه ای برای جنگ برای آن را نیز ندارد، گفت: ارمنستان هیچ جاه طلبی فراتر از مرزهای شناخته شده بین المللی خود ندارد.

پاشینیان گفت: ما صداقت خود را در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در روند تحدید حدود نشان داده ایم. ما متذکر شدیم که دولت ارمنستان آماده است اقداماتی را در چارچوب اختیارات خود انجام دهد تا به مردم اجازه دهد در روستاهای آذربایجان زندگی کنند. به ویژه در چهار روستایی که اکنون در آن زندگی نمی کنند. 

وی ادامه داد: ما همچنین اعلام می کنیم که در نتیجه این روند، زندگی راحت و امن در روستاهای ارمنی - باغانیس، ووسکپار، گیرانتس، برکابر - باید به همان اندازه امکان پذیر باشد.

هفته گذشته بین کمیته های تعیین حدود ارمنستان و جمهوری آذربایجان تصویب شد که 4 روستا از ارمنستان به جمهوری آذربایجان منتقل شود. همچنین اولین سنگ تعیین حدود بین دو کشور نیز نصب شد.

دیگر خبرها

  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان