Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:22:36 GMT

بکام می تواند کریس رونالدو را به اینتر میامی بیاورد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۷۷۵۶

بکام می تواند کریس رونالدو را به اینتر میامی بیاورد

مایکل سیلوستره، مدافع سابق یونایتد، معتقد است که دیوید بکام به واسطه نام بزرگش می تواند ستاره های بزرگی را به تیم خود یعنی اینترمیامی بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی اولین فصل حضور خود را در رقابت های MLS پشت سر می گذارد؛ تیمی که اسطوره فوتبال انگلیس یعنی دیوید بکام مالک آن است و البته در دو بازی قبلی خود با شکست روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

انتقال بکهام به لس آنجلس گلکسی در سال ۲۰۰۷ باعث افزایش علاقه مندی ستاره های فوتبال به این لیگ شد تا جایی که بازیکنان صاحب نامی نظیر کاکا، تیری
هانری ، فرانک لمپارد و آندره آ پیرلو هم بعد از بکام راهی MLS شدند.

 

پس از خرید سهام باشگاه اینتر میامی توسط دیوید بکام، همواره شایعات زیادی درباره احتمال حضور بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در تیم او مطرح شده است؛ ستاره سابق منچستریونایتد نیز معتقد است که بکام این توانایی را دارد که بازیکنانی نظیر کریس رونالدو را به تیمش منتقل کند.

 

مایکل سیلوستره در این باره می گوید: " بدون هیچ شکی دیوید بکام با توجه به شخصیت و توانایی های ارتباطی خود قادر خواهد بود که بازیکنان بزرگ را به آمریکا و تیم اینترمیامی بیاورد بنابراین این احتمال وجود دارد که در سال های آینده شاهد حضور ستاره های بزرگ فوتبال در لیگ MLS باشیم. حتی این امکان وجود دارد که بکام کریستیانو رونالدو را به تیمش بیاورد."

 

 

کریستیانو رونالدو دیوید بکام یوونتوس میکاییل سیلوستره آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا کریستیانو رونالدو دیوید بکام یوونتوس آرسنال دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏