Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوي صنعت برق از آغاز پويش صنعت برق هميشه بيدار به منظور نشان دادن حمايت مجموعه صنعت برق از پزشكان و پرستاراني خبر داد كه براي مداواي بيماران كرونا در كشور تلاش مي كنند.

به گزارش پايگاه خبري توانير؛ دكتر مصطفي رجبي با بيان اين كه در ايام نوروز افزون بر 20 هزار نفر از پرسنل صنعت برق فعاليت خواهند كرد تا شبكه پايداري شبكه برق حفظ شود، خاطرنشان كرد: همه پرسنل اين صنعت با درك شرايط كنوني كشور، براي تداوم خدمات رساني مطلوب و تامين برق پايدار براي مشتركان تلاش مي كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبي با اشاره به اين كه اين تعداد درنيروگاه ها، مراكز ديسپاچينگ، و گروه ها و اكيپ هاي عملياتي و مراكز اتفاقات شركت هاي برق منطقه اي و توزيع نيروي برق سراسر كشور فعاليت خواهند كرد.

سخنگوي صنعت برق همچنين از آغاز پويش صنعت برق هميشه بيدار به منظور نشان دادن حمايت مجموعه صنعت برق از پزشكان و پرستاراني خبر داد كه براي مداواي بيماران كرونا در كشور تلاش مي كنند.

رجبي تاكيد كرد: تأمين برق مطمئن و پايدار و ارائه خدمات غيرحضوري براي رفاه حال مشتركان به ويژه در شرايط حاضر، اولويت اصلي صنعت برق است.

وي خاطرنشان كرد: در تلاشيم تا در قالب اين پويش به فعالان نظام سلامت كشور نشان دهيم كه درمبارزه با اين بيماري كنار آنها هستيم.

سخنگوي صنعت برق در عين حال خاطرنشان كرد: به منظور تامين برق بيمارستان ها و مراكز درماني، هيچ محدوديتي وجود نخواهد داشت.

برپايه اين گزارش، اين كمپين با مشاركت شركت هاي مادر تخصصي توانير و توليد نيروي برق حرارتي و نيروگاه ها،شركت هاي برق منطقه اي و شركت هاي توزيع نيروي برق سراسر كشور آغاز به كار كرده است.

لینک کوتاه: asriran.com/00319S

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صنعت برق سخنگوی صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان