Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:08:18 GMT

دستگیری سارقان خانه باغ ها با 27 فقره سرقت در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۷۹۳۵

دستگیری سارقان خانه باغ ها با 27 فقره سرقت در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سه نفر سارق و کشف اموال سرقتی توسط ماموران کلانتری 27 مایان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس، "فرهنگ نوروزی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت در خانه باغ های اطراف تبریز، ماموران به محل اعزام و شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری27مایان با انجام اقدامات تخصصی پلیسی 3 متهم را در این راستا شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و  مقداریری اموال مسروقه را کشف کردند.

نوروزی ادامه داد: سارقان در بازجویی های صورت گرفته به 27 فقره سرقت اقلام و وسایل خانه باغ ها اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سرقت تبریز سارقان فرهنگ نوروزی خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی فوریت های پزشکی پلیس کلانتری خانه باغ ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان