Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «رابرت فیتزجرالد دیگز» نویسنده و کارگردان سینمای هالیوود در سومین تجربه کارگردانی خود سراغ سوژه ای درباره سرقت و سرعت رفته است، وی این بار فیلم سینمایی «کات تروت سیتی» را آماده نمایش می کند. تاریخ انتشار: 22:30 - 28 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۵۲۸

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «رابرت فیتزجرالد دیگز» نویسنده و کارگردان سینمای هالیوود در سومین تجربه کارگردانی خود سراغ سوژه ای درباره سرقت و سرعت رفته است، وی این بار فیلم سینمایی «کات تروت سیتی» را آماده نمایش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رابرت فیتزجرالد دیگز» از سال ۱۹۸۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به مردی با مشت‌های آهنین، گانگستر آمریکایی، قهوه و سیگار، آدم‌های بامزه، جی.آی.جو: تلافی، سه روز آینده، عمارت‌های آجری، موعد مقرر، خرابکاری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

در جدیدترین ساخته فیتزجرالد چهار دوست دوران کودکی پس از طوفان مخرب کاترینا به شهر خود، نیو اورلینز برمی‌گردند. آن‌ها خشمگین از این‌که سازمان مدیریت بحران فدرال برای بازسازی محله آن‌ها، لوور ناینت وارد، کمکی نخواهد کرد، خود به دنبال چاره می‌گردند.

در این فیلم با فیلم‌نامه‌ای از پی. جی. کوشیری، تی. آی.، وزلی اسناپس، ایتن هاوک، شامیک مور، ترنس هاوارد، دمتریوس شیپ جونیور، ایزا گونزالس، دنزل وایتکر، کین جانسون، کت گراهام و آیزا واشینگتن حضور دارند.

«کات تروت سیتی» سومین ساخته وی پس از فیلم‌های «مردی با مشت‌های آهنین» در سال ۲۰۱۲ و Love Beats Rhymes در سال ۲۰۱۷ است که از دهم ماه آوریل در سینماها اکران خواهد شد.

در جدیدترین پیش‌نمایش منتشر شده از این فیلم، این چهار دوست را می‌بینیم که به دنبال راهی برای تامین پول برای بازسازی محله قدیم خود هستند. آن‌ها پس از این‌که از کمک دولت ناامید می‌شوند سراغ گانگستر محلی می‌روند که نقشه سرقت از یک کازینوی محلی را مطرح می‌کند. اما نقشه آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و در نهایت پلیس و گانگستر محلی که باور دارند آن‌ها با پول‌های دزدی فرار کرده‌اند، تمام شهر را به دنبال آن‌ها می‌گردند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏