Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین افشاری گفت: با توجه به وضعیت کنونی کشور و برای جلوگیری از شیوع انتقال ویروس کرونا از تمام مردم می خواهم که در پنج شنبه آخر سال در خانه بمانند وبه آرامستان ها نروند.

فرماندار شهرستان همدان در گفتگو با برنا با اشاره به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: زیارت اهل قبور تا اطلاع ثانوی در آرامستان‌های همدانممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تصمیم ممنوعیت ورود به آرامستان‌های همدان در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و با حضور اعضای شورای تامین شهرستان اتخاذ شده است.

افشاری تصریح کرد: بر اساس این تصمیم‌گیری زیارت تمامی بقاع متبرکه و آرامستان‌های شهرستان همدان در روز پنج شنبه ۲۹ فرودین ماه ممنوع است. 

وی ادامه داد: با توجه به سنت زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال از شهروندان درخواست می‌شود به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا از تجمع و حضور در محیط آرامستان‌ها خودداری کرده و این آئین دیرینه را به زمان دیگری موکول نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرامستان همدان پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود