Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:35:49 GMT

پرتاب نارنجک دست‌ساز به ۳ خودروی آتش‌نشانی در کاشمر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۸۱۱۹

پرتاب نارنجک دست‌ساز به ۳ خودروی آتش‌نشانی در کاشمر

رئیس اداره آتش‌نشانی کاشمر گفت: باتوجه به اینکه چهارشنبه آخر سال، تعدادی از افراد که در مراسم چهارشنبه‌سوری در ۳ نقطه کاشمر مشغول اجرای این مراسم بودند با پرتاب نارنجک به بدنه ۳ خودرو آتش‌نشانی در بلوار امام رضا(ع) و سیدمرتضی این شهرستان موجب خساراتی به بدنه خودروهای آتش‌نشانی این شهرستان شدند.

امیر نژادرحیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: افرادی که سرگرم مراسم چهارشنبه‌سوری بودند به سوی دو خودروی آتش‌نشانی در بلوار امام رضا(ع) و نیز خودروی دیگر که در محل بلوار امامزاده سیدمرتضی بود، نارنجک دست‌ساز پرتاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آتش‌نشانی کاشمر افزود: توسط نیروی انتظامی کاشمر یک نفر از افرادی که نارنجک به سوی خودرو واقع در محل امامزاده سید مرتضی بود، پرتاپ کرده بود، دستگیر شد.

وی بیان کرد: شب گذشته نیروهای آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر در حال مأموریت بودند که این اتفاق توسط تعدادی از افراد که در نقاط مختلف مشغول و سرگرم مراسم چهارشنبه‌سوری بودند، اتفاق افتاد.

نژادرحیم از سوختگی یک نفر از مردم در مراسم چهارشنبه‌سوری در مأموریت شب گذشته نیروهای آتش‌نشانی در کاشمر خبر داد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارشنبه سوری آتش نشانی کاشمر مراسم چهارشنبه سوری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • ببینید | تصاویری از پرتاب دانشجویان از پله به پایین
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد