Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فاطمه منصوری اظهار داشت: این اداره کل با هدف رفع کمبود ماسک در بیمارستان ها و تامین نیاز جامعه برای مهار ویروس کرونا با آماده سازی، تجهیز و استریل چهار کارگاه در شهرستانهای سمنان، شاهرود و بیارجمند بصورت مستقیم تاکنون 5000 عدد ماسک و بالغ بر 100 عدد البسه ایزوله پرستاری را تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت کمک به شبکه سلامت کشور به منظور مبارزه و مهار ویروس کرونا تصریح کرد : این اقدامات زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود و با نظارت سازمان غذا و دارو صورت پذیرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه 20 دستگاه چرخ خیاطی شامل چرخهای صنعتی، راسته دوز و سردوز نیز در اختیار فرمانداری و گروه جهادی در شهرستان دامغان، کارگاه خیریه در شهرستان سمنان و فرمانداری و دانشگاه فنی و حرفه ای در شهرستان شاهرود قرار گرفته است افزود : 10 مربی، 25 مهارت آموز و 6 مدیر آموزشگاه آزاد نیز به این نهادها اعزام و در تولید ماسک و البسه همکاری می کنند. 

منصوری همچمین خاطرنشان ساخت : با هماهنگی های صورت گرفته، مقرر شده است با آماده سازی، تجهیز و استریل کارگاه خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهمیرزاد، 40 هزار عدد ماسک با مشارکت انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر و استانداری سمنان در روزهای آینده به تولید برسد. 

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن تقدیر از آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای این استان گفت : آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای شنل در سمنان، لوتوس در دامغان، گیسو کمند، مجرمی، تندیس، دنیای نو، رقص سوزن و نیز رئیس  انجمن طراحی و دوخت در شهرستان شاهرود بصورت مستقیم با در اختیار قرار دادن نیرو و امکانات خود، در خط تولید ماسک و البسه پرستاری مشارکت فعال داشته اند. 

وی ابراز امیدواری کرد : با همکاری سایر نهادها، در هفته آتی، میزان تولید ماسک و البسه ایزوله در مراکز و آموزشگاههای آزاد زیر نظر این اداره کل به ظرفیت روزانه 6000 ماسک و 200 البسه پرستاری برسد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، اختصاص فضا و تأمین تجهیزات و مواد مصرفی از جمله چرخ خیاطی، پارچه، اتو و کمک های نقدی را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای کمک به شبکه سلامت کشور بر شمرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ماسک لباس ایزوله اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سمنان مربیان و مهارت آموزان فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان