Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@08:20:31 GMT

شروط اینترمیلان برای فروش مارتینز به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۸۳۳۰

به گزارش ایلنا، با مصدومیت‌های متعدد لوئیز سوارز و همچنین شرایط سنی که دارد سران بارسلونا به دنبال جانشین برای مهاجم اروگوئه‌‌ای خود هستند.

توتو اسپورت امروز در خبری افشا کرد بارسلونا برای راضی نمودن سران اینتر برای جذب لوتار مارتینز به دنبال آن است تا از بین رافینیا، آرتور ویدال و ایوان راکیتیچ یک بازیکن را ازای این انتقال به اینترمیلان پیشنهاد دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر می‌رسد سران نراتزوی مخالف این انتقال هستند  و آنها انتظار دارند که سران بارسلونا در ازای انتقال مهاجم آرژانتینی خود به نیوکمپ آرتور ملو، تودیبو و کارلوس آلنیا را وارد این مذاکره کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال اروپا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت که بابت جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمئونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بخشی از نشست خبری خود بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر ساسالو با اشاره به جذب مهدی طارمی و زیلینسکی برای فصل آینده گفت: طارمی به صورت بازیکن آزاد از پورتو به تیم ما می‌آید. او بازیکنی مهم در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود و گل‌های زیادی زده است. از جذب طارمی خوشحالیم.

وی ادامه داد: زیلینسکی نیز بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند. از حضور این بازیکن نیز خوشحال هستم. باشگاه از بابت جذب این دو بازیکن شایسته قدردانی است.

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • (ویدئو) جشن قهرمانی اینترمیلان در سری آ ایتالیا
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری