Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا چراغعلی چهارشنبه در شورای اطلاع رسانی گلستان گفت: الکل متانول برای سلامت انسان بسیار خطرناک است اما عده‌ای سودجو و فرصت طلب با این توجیه که مصرف آن ویروس کرونا را از بین می برد؛ مرگ را به دیگران تقدیم می‌کنند.

وی با بیان اینکه اخبار نگران کننده ای از مسمومیت افراد به سبب مصرف متانول در دیگر استانها شنیده شده است، افزود: با توجه به مشاهده این نوع الکل در گلستان نگرانی از بابت آسیب در این استان هم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هشدار داد توزیع الکل متانول بجز موارد خاص که مجوز مخصوص خود را دارد غیر قانونی است و با متخلفان مطابق قانون برخورد می شود ضمن اینکه مصرف آن هم بسیار خطرناک است.

معاون سیاسی استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر مردم همراهی کنند می‌توانیم طی روزهای آینده روند کاهشی ابتلا به کرونا در این استان را شاهد باشیم و تا پایان فروردین از بحران خارج شویم.

چراغعلی افزود: در غیر این صورت و حالت بدبینانه آن دست کم تا پایان خرداد سال آینده استان گلستان درگیر ویروس کرونا خواهد بود.

وی افزایش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در گلستان را طی روزهای گذشته مورد اشاره قرار داد و گفت: تشکیل سریع گروه تخصصی اطلاع رسانی و تبلیغات ذیل شورای اطلاع رسانی استان می تواند به آگاهی بخشی عمومی در مقابله و مهار کرونا منجر شود.

در این جلسه دیگر مسوولان حاضر هم موضوعات مرتبط با کرونا را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

کمک نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد به متصدیان مشاغل آسیب پذیر نظیر دست فروشان که از کرونا صدمه دیده اند، تشدید کنترل در خروجی‌های استان و در صورت امکان ورودی ها برای پیشگیری شیوع ویروس از جمله مباحث مطروحه بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پروندهٔ خبری التیام دل داغدیدگان همه گیری کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است