Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:47:37 GMT

جزئیات فعالیت مراکز خونگیری گلستان در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۸۷۶۱

جزئیات فعالیت مراکز خونگیری گلستان در ایام نوروز

ایسنا/گلستان مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: سه پایگاه انتقال خون در ایام نوروز در شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و گنبدکاووس دایر است.

سیدصادق بنی عقیل در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیش از ۳ هزار بیمار در گلستان به طور مستمر نیازمند خون و فرآورده های خونی هستند.

وی افزود: در حال حاضر به همه گروه های خونی نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون گلستان بیان کرد: هم استانی ها می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://nobatdehi.ibto.ir/ زمان مورد نظر برای اهدای خون خود را تعیین کنند تا برای اهدا خون  معطل نشوند.

بنی عقیل گفت: پایگاه انتقال خون گنبدکاووس در روز ۲۹ اسفند و در روزهای یکم تا چهارم و دوازدهم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ فعال است.

وی تصریح کرد: پایگاه انتقال خون گرگان نیز روز ۲۹ اسفند از ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ دایر و در روزهای دوم، سوم، چهارم و ۱۲ فروردین هم از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ فعال است.

مدیرکل انتقال خون گلستان خاطرنشان کرد: پایگاه انتقال خون در علی آبادکتول نیز روزهای سوم، چهارم و دوازدهم فروردین از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اهداي خون پایگاه انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران

حجت الاسلام موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت هستند، گفت:مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

او افزود: ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است و بی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شامل ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • ورود سامانه بارشی جدید به کردستان
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز