Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:17:19 GMT

شوخی سیاسی رضا رشیدپور با ظریف و قالیباف+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۸۷۹۲

شوخی سیاسی رضا رشیدپور با ظریف و قالیباف+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رشیدپور در ویژه برنامه اتفاق شبکه سه سیما که امشب روی آنتن رفت، در بخشی از برنامه با محمدباقر قالیباف و محمد جوادظریف گفتگوی جالبی داشت.

رشیدپور درباره گفتگو طنز سیاسی گفت: این جدیدترین بخش ویژه برنامه اتفاق است، در این گفتگوی طنز افرادی را انتخاب کردیم که با ظرفیت‌ترین و با جنبه‌ترین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بخش نشان می‌دهد که فضای طنز سیاسی می تواند در تلویزیون باز شود و همان شوخی‌هایی که در فضای مجازی است روی آنتن داشته باشیم. در ادامه می‌توانید فیلم‌ها را مشاهده کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلویزیون نوروز 99 شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد