Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@19:49:03 GMT

دستگیری ضارب دو مامور پلیس در شب چهارشنبه‌سوری

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۸۹۸۰

دستگیری ضارب دو مامور پلیس در شب چهارشنبه‌سوری

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری ۲ نفر از ماموران ضربت سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری تهران برای ایجاد امنیت و آرامش در خیابان نظام آباد حین گشت زنی بودند که ناگهان فردی به سمت آن‌ها مواد محترقه پرتاب کرد و باعث مصدومیت هر دو مامور پلیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری تهران که از ناحیه دست و پا مجروح شده بودند به مرکز درمانی انتقال یافتند که وضعیت عمومی آن‌ها رو به بهبودی است.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و دستگیری عامل حمله به پلیس در دستور کار ماموران قرار گرفت تصریح کرد: ماموران با تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی ضارب جوان ۲۵ ساله‌ای شدند که در بررسی‌ها مشخص شد این جوان پس از گذراندن ۳ سال زندان به تازگی آزاد شده است.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 عمار صالحی پاندمی حرم حضرت معصومه پلیس پیشگیری چهارشنبه سوری مامور پلیس مواد محترقه کروناویروس نوروز 99 عمار صالحی پاندمی حرم حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا