Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@21:41:59 GMT

تست کرونای رئیس سنای برزیل مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۸۹۹۷

تست کرونای رئیس سنای برزیل مثبت شد

رئیس سنای برزیل نیز به جمع چند مقام دیگر این کشور پیوست و تست کرونای وی مثبت اعلام شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تست کرونای «داوی آلکولومبر» رئیس سنای برزیل مثبت اعلام شده و بر اساس اعلام رسانه‌ها، وی در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داشته و علائم جدید ندارد و در حال حاضر در قرنطینه خانگی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون تست کرونای سه نماینده پارلمان برزیل نیز مثبت اعلام شده بود و «فابیو واجناگارتن» وزیر ارتباطات برزیل نیز چند روز پیش با رئیس جمهور آمریکا دیدار کرده بود به بیماری «کووید-۱۹» مبتلا شده است.

بر اساس آمارهای رسمی، تا کنون 367 نفر در برزیل به کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد نیز 1 نفر جان خود را از دست داده است. 

برزیل بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در کشورهای آمریکای لاتین دارد. این کشور اخیرا مرزهای خود با ونزوئلا را مسدود کرد و تنها مسیر انتقال کالا میان دو کشور باز است.

بر اساس آخرین آمار، تا کنون 215 هزار و 500 نفر در کل جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌ که از این تعداد 8 هزار و 889 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین 84 هزار 314 نفر نیز از مبتلایان بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس سنا برزیل آمریکا ویروس کرونا تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟

شاید دیوید تیلور به دنیای کشتی برگردد.

طرفداری | درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسما اعلام شد که این کشتی گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده، برخی رسانه های مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

گویا پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده، بروکس در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با این وجود آمریکایی ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد. به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می آید. بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتا تیلور جایگزینش خواهد شد. البته وکیل های کشتی امریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد