Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره یوونتوس فاش کرد که در زمان حضور تراپاتونی در اینتر، در یک مقطع از این تیم حمایت کرده زیرا عاشق شخصیت تراپاتونی بوده است.

طرفداری - شیوع ویروس کرونا در ایتالیا باعث تعطیلی موقت سری آ شده است. در این تعطیلی، جانلوییجی بوفون در گفتگو با یوونتوس تی وی در مورد مسائل جالبی صحبت کرد. همیشه تصور می شد بوفون در کودکی هوادار جنوا بوده اما او در این مورد گفت:

به دنیال افشا کردن هستید؟ تا 7 سالگی هوادار یوونتوس بودم اما عاشق جووانی تراپاتونی بودم و وقتی او در سال 1986 از یوونتوس به اینتر رفت، حسرت می خوردم زیرا عشق من به شخصیت تراپ انقدر زیاد بود که در آن زمان از اینتر حمایت می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن کومو، آولینو، کامپوباسو را تشویق می کردم و بعد در سن 12 سالگی، هوادار جنوا شدم. این نشان می دهد چهره های مهم فراتر از تیم هستند. تراپاتونی مرا هیجان زده می کرد. 

تراپاتونی بین سال های 1976 تا 1986 در یوونتوس بود و سپس بین سال های 1986 تا 1991 هدایت اینتر را به عهده داشت. بوفون تابستان گذشته پس از یک فصل حضور در پاری سن ژرمن به یوونتوس بازگشت و حالا 42 ساله است. آیا به بازنشستگی فکر می کند؟

بازگشت به یووه یک امر طبیعی بود. در نهایت من سالی فوق العاده را در پاریس سپری کردم و باید بگویم که به آن نیاز داشتم. با این حال واضح است که همیشه با یوونتوس در تماس بودم. با رئیس آنیلی، فابیو پاراتیچی و دوستان قدیمی در تماس بودم. من یک فصل بدون بریدن ناف، خارج از ایتالیا بازی کردم! (تماس و ارتباطم را قطع نکردم)

نمی دانم فصل آینده چه اتفاقی می افتد. این حقیقت دارد که دو فصل پیش من عملا بازنشسته شده بودم اما این اتفاقات پس از آن رخ داد. چرا بازنشسته نمی شوم؟ زیرا احساس خوبی دارم و می خواهم به رویاهایی که به عنوان یک بچه داشتم، احترام بگذارم. در آن سن حتی اگر می گفتند قرار است در سری سی دروازه بانی کنم، از هیجان لرز می کردم! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟

در اینکه انتخاب موسیقی بر مبنای سلیقه شخصی افراد است و شاید درباره تعریف موسیقی مناسب در فضای معین به تعریف مشخصی نرسیم، شکی نیست؛ اما اینکه قبل از شروع یک فوتبال پر هیجان برای تماشاچیان در استادیوم آواز علیرضا قربانی پخش کنیم، قطعا کج‌سلیقگی است!

به گزارش ایسنا، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!