Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان روز پنجشنبه اظهار داشت: تعاونی های تولیدی استان که در زمینه تولید پوشاک و صنایع دستی فعالیت داشتند، خط تولید خود را به تولید ماسک و گان حفاظتی تغییر دادند.

هادی ابراهیمی افزود: تعاونی‌ها این اقدام را در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از کرونا ویروس و کمبود ماسک و البسه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این اداره کل در تلاش است تا با حمایت از واحدهای تعاونی، تولید اقلام بهداشتی را به حداکثر ظرفیت رسانده تا در اختیار شهروندان و مراکز درمانی قرار گیرد.

 با اضافه شدن ۱۲ مورد جدید تا روز ۲۸ اسفندماه مجموع مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۱۲۴ نفر رسید از کل مبتلایان ۱۱ نفر فوت شدند، ۱۰۲ نفر ترخیص و ۱۲ نفر نیز بستری هستند.

 شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بندرعباس را ۶۲ نفر، کیش ۲۸ ، قشم ۱۴، پارسیان و بستک هر کدام ۲، بندرلنگه و رودان ۳، میناب هفت، حاجی آباد، جاسک و بندرخمیر هر کدام یک نفر است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۱۵۰ کشور سرایت کرده است.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود ۸۰ درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود ۶ درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می یابد، می شوند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا هرمزگان بندرعباس کرونا ویروس کرونا هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک شماری از پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در آیین روز کارگر گفت: اگر پایداری تولید داشته‌ایم به همت کارگران است و هرچه به کارگران خدمت کنیم بازهم کم است.

وی با قدردانی از همه افرادی که در تحقق حداکثری تولید نفت تلاش کرده‌اند، افزود: گستره جغرافیایی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان است که افزایش تولید با همت دولت سیزدهم و تلاش در مجموعه نفت کشور رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک بیشتر پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

کمالی با بیان اینکه امروز جشن تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در روز را می‌گیریم، افزود: کارگران رزمندگان جبهه اقتصاد هستند، اما دنیا ما را تحریم کرده است و نمی‌خواهد روی پای خودمان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۰درصد نفت کشور در این منطقه تولید می‌شود، بیان کرد: در همه کتاب‌های مدیریتی از نیروی انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه یاد می‌شود. نقش نفتی‌ها در اقتصاد کشور بیش از هزار و ۴۰۰ همت در سال است که انتظار می‌رود مشکل‌های کارکنان صنعت نفت رفع شود.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه گفت: متخصص‌ترین و کارآمدترین نیروهای حوزه کار کشور در اینجا هستند. گچساران نه‌تنها بزرگ‌ترین سرمایه ملی، بلکه پنجمین ابرمخزن نفت جهان است. اینجا بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انسانی بی‌مانند را دارد و شهدای نفت گواه این مهم هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تأسیسات نفت و گاز گچساران بارها بمباران شد، اما تولید متوقف نشد. حیف است کشورهای منطقه به‌دلیل مسائل مالی، جوانان ما را جذب خود کنند. دولت باید تدبیری در این زمینه بیندیشد.

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت