Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:16:39 GMT

صدور تاییدیه ایمنی۴۶۲ آسانسور در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۹۳۴۰

صدور تاییدیه ایمنی۴۶۲ آسانسور در لرستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در سال ۹۸ تا کنون ۶۹۴ مورد درخواست بازرسی آسانسور شامل ۲۹۷ مورد ادواری و ۳۹۷ مورد مربوط به بازرسی اولیه، در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور ثبت شد.

او افزود: پس از بررسی‌های انجام شده و بازرسی از آسانسور‌های مورد درخواست توسط شرکت‌های بازرسی همکار، ۴۶۲ تاییدیه ایمنی آسانسور در استان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: از این تعداد تاییدیه صادر شده، ۳۰۱ مورد مربوط به تاییدیه آسانسور اولیه، ۱۶۰ مورد مربوط به ادواری و یک مورد نیز شخصی بوده است.

قنبریان گفت: در مقایسه با سال گذشته، رشد ۱۲۶ درصدی در صدور تاییدیه ایمنی آسانسور‌های استان دیده می‌شود و میزان صدور تاییدیه ادواری در سال ۹۸ بیشتر از ۹۷ است.

او بیان کرد: پس از ثبت اطلاعات آسانسور توسط شرکت‌های نصاب در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور، امور بازرسی به طور خودکار به شرکت‌های بازرسی همکار ارجاع داده می‌شود که پس از انجام بازرسی، در صورت نداشتن عدم انطباق، تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور با اعتبار یکساله صادر می‌شود.

مدیرکل استاندارد لرستان یادآور شد: هر آسانسوری که مورد تأیید سازمان استاندارد است، کد ده رقمی دریافت می‌کند و مردم می‌توانند این کد را که در داخل آسانسور نصب شده است، به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و از اطلاعاتی شامل نام شرکت نصاب، نام شرکت بازرسی کننده و تاریخ آخرین بازرسی و تاریخ انقضا بازرسی آسانسور، مطلع شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسانسور استاندارد بازرسی آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان