Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:57:08 GMT

ورودی های نهاوند مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۹۴۰۲

ورودی های نهاوند مسدود می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در نشست فوری ستاد پیشگیری و کنترل مقابله با ویروس مرگبار کرونا در نهاوند با اشاره به اینکه شرایط شهرستان نهاوند به مراتب سخت‌تر از روز‌های گذشته است، گفت: ورودی‌های نهاوند توسط سپاه، هلال احمر و راهور مسدود می‌شوند و هیچ مسافری تا تست بیماری کرونا نداده حق ورود به شهر نهاوند را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سه ایستگاه کنترل و نظارت در ورودی‌های نهاوند دایر می‌شود، افزود: نهاوند به شکل روزانه سم زدایی و گند زدایی شده و مساجد شهرستان کلا بسته و تنها اذان پخش کنند.

ناصری ادامه داد: محدودیت تاکسی‌ها و خودرو‌های شخصی در خیابان‌های اصلی شهر تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ ادامه دارد و تمام مجالس ختم، تشییع و عروسی در سطح شهرستان و تمام روستا‌های نهاوند تعطیل است و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد می‌شود.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: تمام آرایشگاه‌های مردانه، در سطح شهر و روستا تعطیل است و در صورت تخلف پلمپ می شوند.

این مسئول اضافه کرد:گرفتن پول نقد در نانوایی‌ها ممنوع و همه نانوایی‌ها باید از کارت خوان استفاده کنند و در صورت تخلف تمام درآمد نانوایی که نقدی انجام شده توسط بازرسان بعنوان جریمه ضبط شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس تعطیلی مجالس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی با بیان اینکه تاکنون ۶ واحد تولید نان کامل شروع کار کرده است، گفت: تولید نان کامل در ۸ واحد نانوایی سطح شهر زنجان و ۷ واحد دیگر در شهرستان‌های استان راه اندازی خواهد شد و به ۱۵ واحد نانوایی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قیمت نان کامل فعلاً همان قیمت اولیه نان می‌باشد و تغییری نیافته است، افزود: تولید نان‌های فعلی که بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد تهیه می‌شود به قوت خود باقی خواهد بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تولید نان کامل برای همه افراد جامعه ب خصوص بیمارانی که دارای فشار خون، دیابت، مشکلات گواراشی، افراد مبتلا به چاقی و … هستند مفید است.

زمانی با اشاره به اینکه در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد، گفت: مزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد چراکه جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

کد خبر 6091511

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند